۱ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۰

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی:

سبقت غیر مجاز در مسیر پیرانشهر به سردشت جان ۴ نفر را گرفت

سبقت غیر مجاز در مسیر پیرانشهر به سردشت جان ۴ نفر را گرفت

ارومیه- رییس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی در اثر برخورد دو خودروی سواری در محور پیرانشهر- سردشت ۴ نفر کشته و ۶ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ رضا پناهی مقدم در خصوص جزئیات این حادثه در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور پیرانشهر– سردشت، عوامل امدادی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور کارشناسان پلیس راه در محل حادثه مشخص شد به علت برخورد یک دستگاه خودروی پیکان وانت با پژو ۴۰۵ و سمند، متأسفانه ۴ نفر سرنشین آن در دم فوت و ۶ نفر مصدوم که مجروحین سریعاً توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شدند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ادامه داد: کارشناسان پلیس راه علت اصلی این حادثه را سبقت غیر مجاز از سوی راننده پیکان وانت و بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی اعلام کردند.

سرهنگ پناهی مقدم از همه رانندگان خواست از سرعت و سبقت غیر مجاز حین رانندگی پرهیز نموده و با صبر و حوصله رانندگی کرده، فاصله ایمن را با خودروهای جلوتر رعایت و به حقوق دیگران نیز احترام بگذارند، تا شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم.

کد خبر 5947598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha