۲ آذر ۱۴۰۲، ۸:۵۷

دبیر کل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی:

احزاب بازوان مشورتی دولت و حلقه اتصال مردم با حاکمیت هستند

احزاب بازوان مشورتی دولت و حلقه اتصال مردم با حاکمیت هستند

اراک- دبیر کل مجمع اندیشه و وحدت استان مرکزی گفت:احزاب بازوان مشورتی دولت و حلقه اتصال مردم با بدنه حاکمیت هستند از این رو تمام ظرفیت‌ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات به کارگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عزیزآبادی شامگاه چهارشنبه در نشست مشورتی شورای وحدت اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: به طور حتم حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، توسعه، رونق، پیشرفت و نشاط سیاسی در استان را به همراه دارد.

وی از برگزاری پنجمین مجمع عمومی اندیشه و وحدت اسلامی (هفتم آذرماه) در استان مرکزی خبر داد و گفت: این مجمع هر ۳ سال یک بار برگزار می‌شود که امید است امسال همانند دوره‌های گذشته پرشور برگزار شود تا بتوان گام‌های موثرتری در راستای رفع مشکلات همچنین توسعه و پیشرفت استان برداشت.

قائم مقام شورای وحدت اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: سه ماه تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت باقی مانده که نیاز است در راستای حضور حداکثری و ایجاد نشاط سیاسی که دغدغه مقام معظم رهبری نیز است تمکین کنیم و ادامه دهنده مسیر رهبری باشیم.

عزیزآبادی افزود: انتظار است تمام احزاب و تشکلهای سیاسی با تعامل و هم افزایی بستر لازم را در راستای انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم فراهم کنند.

وی افزود: در استان مرکزی ۴۷ حزب اصولگرا داریم که برخی از این احزاب تنها شب‌های انتخابات فعال هستند و در مجموع تصمیم گیری های استان رأی ندارند.

دبیر کل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: عملکرد ضعیف و عدم یکپارچگی جریان سیاسی و رسانه‌ها، منجر به عقب افتادگی استان و سواستفاده برخی مسئولان شده است.


وی اظهار کرد: ۲۰ سال است چراغ خانه مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی را روشن نگه داشتیم و با تمام ظرفیت و توان، مباحث مرتبط به مطالبه گری، انتقاد و پیشنهادات را پیگیری کردیم اما نتیجه دلخواه تاکنون حاصل نشده است.

دبیر کل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: دنبال سهم خواهی و منافع سیاسی نیستیم اما دغدغه مردم و مسئولان سبب شده در این راستا نگرش تاثیرپذیر داشته باشیم چرا که جای آزمون و خطا نیست.

عزیزآبادی گفت: با توجه به اینکه بانوان نیز نقش بسیار کلیدی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو دارند از این رو انتظار است این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی گفت: در راستای افزایش مشارکت پرشور مردم، برگزاری میزگرد با حضور نامزدهای انتخاباتی هدف گذاری شده است.

عزیزآبادی گفت: با این اقدام می‌توان کاندیداهای اصلح و شاخص را برای استان مطرح کرد تا برنامه‌های خود را ارائه دهند و با ایجاد پل ارتباطی با جریان رسانه، افق روشنی در این مسیر برای توسعه استان ترسیم کرد.

دبیر کل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی گفت: بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی با تولید محتوای مناسب نیز در افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو نقش بسیار تأثیرگذاری دارد.

عزیزآبادی افزود: با برنامه ریزی مناسب باید این مهم استمرار داشته باشد و تنها معطوف به زمان انتخابات نباشد.

وی گفت: احزاب و تشکلهای سیاسی استان نیز باید در تمام حوزه‌ها برنامه و راهکار ارائه دهند و تمام کاستی‌ها متوجه مسئولان نباشد و در راستای رفع مشکلات و توسعه استان تعامل و هم افزایی لازم میان مسئولان و احزاب صورت گیرد.

قائم مقام شورای وحدت اسلامی استان مرکزی گفت: احزاب بازوان مشورتی دولت و حلقه اتصال مردم با بدنه حاکمیت محسوب می‌شوند و نقش کلیدی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌توانند داشته باشند.

وی افزود: همه در کشتی نظام نشسته‌اند و باید با وحدت، انسجام و استفاده از ظرفیت‌ها در مسیر توسعه کشور گام برداشت.
 

کد خبر 5947705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha