۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶

به مناسبت هفته بسیج؛

اردوی جهادی پزشکی در روستای «قباکلکی» تنگستان برگزار شد

اردوی جهادی پزشکی در روستای «قباکلکی» تنگستان برگزار شد

بوشهر- همزمان با هفته بسیج و با همیاری مدیریت درمان تامین اجتماعی و بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اردوی جهادی پزشکی در روستای قباکلکی از توابع بخش مرکزی تنگستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی جهادی پزشکی یک روزه در روستای قباکلکی شهرستان تنگستان با همیاری بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر، بسیج جامعه پزشکی بیمارستان سلمان فارسی و مدیریت درمان تأمین اجتماعی بوشهر برگزار شد و تیم درمانی متشکل از پزشکان عمومی، اطفال و ارتوپدی خدمات رایگان درمانی به مراجعین ارائه کردند.

حسن اسماعیلی با اشاره به ویزیت‌ها و خدمات تخصصی و عمومی ارائه شده به مراجعان در این برنامه جهادی اظهار داشت: در این اردوی جهادی از سوی پزشک عمومی ۸۳ بیمار، متخصص اطفال ۳۷ بیمار و متخصص ارتوپدی ۴۵ بیمار، معاینه و ویزیت رایگان شدند.

وی گفت: در این اردوی جهادی دارو به صورت رایگان در اختیار بیماران ویزیت شده قرار گرفت و غربالگری دیابت و فشار خون نیز از جمله برنامه‌های این اردوی جهادی بود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر از همکاری و تعامل بسیج جامعه پزشکی استان با مجموعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان در اجرای اردوهای جهادی و خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار قدردانی کرد.

کد خبر 5947904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha