۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع):

رژیم موقت صهیونیستی هیچ پیروزی نظامی و تاکتیکی به‌دست نیاورده‌است

رژیم موقت صهیونیستی هیچ پیروزی نظامی و تاکتیکی به‌دست نیاورده‌است

تربت حیدریه- فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) گفت: حدود ۵۰ روز از جنگ غزه می‌گذرد و آنچه مسلم است، رژیم موقت صهیونیستی هیچ پیروزی و تاکتیکی به دست نیاورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا احمدی صبح جمعه در همایش اقتدار بسیجیان تربت حیدریه اظهار کرد: حدود ۵۰ روز از جنگ غزه می‌گذرد و آنچه که مسلم است، رژیم موقت صهیونیستی هیچ پیروزی نظامی و تاکتیکی به‌دست نیاورده‌است.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) گفت: آمریکایی‌ها در روز سوم جنگ غزه اعلام کردند که باید شکست خود را در برابر باریکه غزه بپذیرند و این در حالی بود که ما حتی امکان اعزام مستشار به خاطر محاصره و اشغال غزه نداشتیم و تنها یک گذرگاه از مصر باز است که به حد قطره چکانی امکانات می‌رود.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در همان ابتدای جنگ غزه اذعان کردند قوی‌ترین پایگاه‌ها را در خاورمیانه ایجاد کردند، بهترین پرندگان و هواپیماهای جنگی و موشک‌ها را به صهیونیست‌ها دادند اما در جنگ با غزه شکست خوردند و باید بپذیریم حریف اصلی ما در منازعات غرب آسیا فقط ایران است.

احمدی تصریح کرد: همه نهضت‌های مقاومت در هر نقطه‌ای از عالم که در برابر دشمنان اسلام و مستکبران و زور گویان مقاومت می‌کنند مهمان ملت قهرمان ایران هستند امروز اگر در غزه مقاومت از تانک‌های مراکاوا بالا می‌روند و تانک دشمن غاصب صهیونیستی را منفجر می‌کنند بدانند الهام گرفته از شهیدان انقلاب اسلامی است.

فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی در دهه اخیر بارها اعلام می‌کردند که اسلام از پیچ تاریخی در حال عبور است و چند سال قبل هم یکی از برجسته‌ترین سیاستمداران جهان غرب هم در کنفرانسی اعلام کرد جهان در حال عبور از پیچ تاریخی است و تابلوهای عبور را خمینی (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای نصب می‌کنند و این بدان معناست که سرنوشت جامعه بشری توسط اسلام و ملت ایران در حال رقم خوردن است.

وی افزود: متأسفانه برخی سیاستمداران واریانت سیاسی داخلی مشکلات را می‌خواستند پشت میز مذاکره با کسانی حل کنند که آیت مشکلات را خود آنها برای ملت ایران به وجود آورده‌اند.

کد خبر 5948573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha