۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱

امام جمعه آرادان:

ملت ایران حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار داده است

 ملت ایران حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار داده است

آرادان- امام جمعه آرادان گفت: ملت ایران حضرت زهرا (س) را الگو قرار داده و هر کجا که در این ۴۴ سال فتنه‌ای برپا شد، ملت ایران با صلابت و قدرت حاضر و مشت محکمی در دهان فتنه گران کوبیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن اشاره به ایام فاطمیه، تاکید کرد: یکی از مطالبات ما از مسئولان شهرستانی و شهری این است که در فضا سازی ایام فاطمیه اهتمام داشته باشند به نوعی که فضای شهر آرادان عطر و بومی فاطمی به خود بگیرد و در سر درب ادارات و معابر و بازار پرچم‌های عزاداری بر افراشته شود.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) بزرگترین الگوی ولایتمداری است، افزود: در سال ۱۱ هجری وقتی علی (ع) غریب و تنها و بی یار و یاور ماندند، تنها حضرت زهرا (س) را در کنار خودشان دیدند و این بانوی بزرگ جهان اسلام، مدافع ولایت و در نهایت شهید این راه شدند و این نشان از نقش مهم ایشان دارد.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه ملت ایران حضرت زهرا (س) را الگو قرار داده و هر کجا که در این ۴۴ سال فتنه‌ای برپا شد، ملت ایران با صلابت و قدرت حاضر و مشت محکمی در دهان فتنه گران کوبیده است، گفت: هر جا که نیاز به حضور در میدان بود، مردم کشورمان در صحنه حضور داشتند.

شریفی نیا با بیان اینکه ملت ما با روحیه بسیجی نمی‌گذارد که دشمنان راهبردهای خودش را در کشورمان پیش ببرد و همین امر عامل ناراحتی دشمنان و کینه آنها از بسیج است، افزود: روز گذشته در اتحادیه اروپا ۵۰۰ رأی مثبت برای اقدام علیه ایران اسلامی داده شد تا تحریم‌ها گسترده شود و سپاه را هم در فهرست تروریستی قرار دهند.

وی با بیان اینکه هر نهادی که بیشتر مدافع حرم و حریم ولایت است، بیشتر مورد دشمنی غرب قرار می‌گیرد، افزود: تا زمانی که این نیروی عزیز در میدان حضور دارد، نیرویی که پیامبر (ص) بشارت آن را داد، دشمنی دشمنان هم ادامه خواهد داشت.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه خداوند در سوره مائده درباره مجاهدت در راه خدا بشارت می‌دهد، گفت: در اوج جنگ اسرائیل علیه ملت مظلوم غزه، رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع و سپاه و موشک‌های نقطه زن بازدید می‌فرمایند تا نشان دهند که ملت ما همچنان مقتدرانه در برابر دشمنان می‌ایستد.

کد خبر 5948614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha