۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷

در ادامه سفر نیم روزه؛

وزیر ارشاد از «رویداد بازی سازی» در سمنان بازدید کرد

وزیر ارشاد از «رویداد بازی سازی» در سمنان بازدید کرد

سمنان- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در پارک اقتصاد دیجیتال سمنان از رویداد بازی سازی ایرانی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اسماعیلی ظهر آدینه در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به پارک اقتصاد دیجیتال سمنان رفت تا از بخش‌های مختلف این بنا بازدید کند.

هدف اصلی وزیر ارشاد از حضور در پارک اقتصاد دیجیتال سمنان، بازدید از رویداد ملی بازی سازی است که با استقبال خوبی از سوی جوانان فعال در حوزه دیجیتال و طراحی گرافیکی روبرو شده است.

وزیر ارشاد اسلامی در بدو ورود به پارک اقتصاد دیجیتال سمنان و در سخنانی کوتاه در جمع خبرنگاران گفت: بازی سازی و فعالیت‌های دیجیتال یکی از بخش‌های مهمی است که امروز جوانان ما به خوبی در آن فعال شده‌اند.

اسماعیلی با اشاره به داشته‌های کشورمان در این حوزه بیان کرد: جوانان مستعد ما امروز با توانمندی بسیار بالا نسبت به تولیدات دیجیتال و هنرهای این حوزه ورود کرده‌اند که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به الگوهای اسلامی ایرانی در بازی‌های رایانه‌ای افزود: تبیین الگوهای ایرانی و اسلامی در این زمینه بسیار اهمیت دارد.

وزیر ارشاد همچنین از ایجاد زیرساخت‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در استان سمنان تقدیر کرد و گفت: زیرساخت‌های موجود در سمنان به تولید محصولات فاخر کمک می‌کند.

اسماعیلی قرار است دقایقی دیگر در مراسم اهدای لوح پایتختی کتاب ایران به سمنان، حضور پیدا کند.

کد خبر 5948704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha