۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی مطرح کرد؛

لزوم نهادینه شدن فرهنگ فعالیت های داوطلبانه و بسیجی وار در جامعه

لزوم نهادینه شدن فرهنگ فعالیت های داوطلبانه و بسیجی وار در جامعه

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: باید فرهنگ کارهای داوطلبانه و بسیجی وار برای خدمت به خلق خداوند بیش از گذشته در جامعه نهادینه تا موجب تعالی کشور شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه در نشست تبیینی با موضوع جهاد امیدآفرینی و خدمت در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ایثار وجه شباهت این جمعیت و تشکل پویا و بالنده بسیج است، اظهار کرد: این فرهنگ باید در جامعه به ویژه در بین فعالان جمعیت هلال احمر روز به روز تقویت شود.

وی بسیج و هلال‌احمر هر را دو نهاد برآمده از دل مردم و برای مردم دانست و افزود: این دو نهاد مقدس برای خدمت بی منت به خلق خدا و جلب رضایت الهی شکل گرفته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: بسیج و هلال‌احمر امروزه به واسطه مردمی بودن و خدمات بی منت در جامعه شناخته شده هستند.

کاوسی بسیج را شجره طیبه ای دانست که تقویت و توسعه آن می‌تواند جامعه را به سوی تعالی و رشد سوق دهد، گفت: باید فرهنگ کارهای داوطلبانه و بسیجی وار برای خدمت به خلق خداوند بیش از گذشته در جامعه نهادینه تا موجب تعالی کشور شود.

محمدعلی قاسمی، رئیس بسیج کارکنان خراسان جنوبی نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: پیشرفت‌های گوناگون در دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته که اکثر آنها از طریق اقدامات مخلصانه بسیجیان بوده است.

وی هفته بسیج را فرصتی طلایی برای اینکه با جهاد تبیین بتوان دستاوردهای انقلاب اسلامی را در همه زمینه برای عموم آحاد جامعه به خصوص نسل جدید آشکار و بیان کرد دانست و افزود: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی دشمنان با انگیزه قوی دنبال تحریف و دروغ پردازی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود و در این راه با میلیاردها هزینه ابزارهایی را به کار گرفتند تا بتوانند فکر و عقیده و آگاهی را از ملت بگیرند اما در این راه ناکام مانده اند.

رئیس بسیج کارکنان استان خراسان جنوبی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: فرمول عبور از مشکلات کنونی کشور قوی شدن در همه ابعاد است.

قاسمی ادامه داد: کشور ایران در بسیاری ابعاد از جمله نظامی و امنیتی در منطقه بی نظیر بوده و نظام به پشتوانه این دستاوردها وهمراهی مردم توانست پایگاه هوایی آمریکا در عین الاسد را مورد هجمه قرار دهد.

وی دغدغه امروز رهبری را تحقق تمدن اسلامی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: شالوده شکل گیری این تمدن تبیین و روشنگری، بصیرت و بصیرت افزایی است.

کد خبر 5949294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha