همزمان با شام شهادت حضرت زهرا (س)؛

هفتمین شب درگذشت محمدامیر خوش‌صحبتان در هیأت آفتاب برگزار شد

هفتمین شب درگذشت محمدامیر خوش‌صحبتان در هیأت آفتاب برگزار شد

در مراسم هفتمین شب درگذشت مرحوم خوش صحبتان سخنران به ذکر مناقب خاندان عصمت و طهارت و مداح اهل بیت نیز به ذکر مصیبت پرداخت و امید مهدی نژاد نیز شعری قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری همزمان با شام شهادت حضرت زهرا (س) و به مناسبت هفتمین شب درگذشت مرحوم محمدامیر خوش‌صحبتان در هیأت آفتاب برگزار شد. در این مراسم که سخنران به ذکر مناقب خاندان عصمت و طهارت و مداح اهل بیت نیز به ذکر مصیبت پرداخت، امید مهدی نژاد نیز شعری قرائت کرد و حاضران با ذکر صلوات و فاتحه یاد و خاطره مرحوم محمدامیر خوش صحبتان روزنامه‌نگار و نویسنده فرهنگ، دین و اندیشه را گرامی داشتند.

گفتنی است پیش تر نیز مراسم ترحیم دیگری جمعه سوم آذر ماه در مسجد الرضا دیباجی شمالی علاوه بر خانواده و بستگان با حضور گسترده دوستان و همکاران وی در نشریه‌های آینده سازان و سه نقطه، مؤسسه سدید، خبرگزاری‌های مهر و ایرنا، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت امور خارجه، روزنامه ایران، صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، نشر معارف، دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، حسینیه هنر و… حضور داشتند و از میان آنها می‌توان به آیت الله سعید شاه آبادی، سید محمد بطحائی، تقی آزاد ارمکی، سید مجید امامی، حسین مظفر، محمد خوش چهره، سید جواد هاشمی، حجت الاسلام میثم امرودی، حمید شاه آبادی، سید حسین موسوی بلده، مصطفی عطاران، علی زرافشان، امید مهدی نژاد، سعید صدرائیان، حجت الاسلام سید محسن ذوالفقاری، سجاد صفار هرندی و… اشاره کرد.

همچنین در این مراسم پیام تسلیت حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز قرائت شد.

مرحوم محمد امیر خوش صحبتان روزنامه‌نگار و نویسنده فرهنگ، دین و اندیشه و پدرش شامگاه دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ در سانحه رانندگی در مسیر بازگشت از زیارت امام علی بن موسی الرضا (ع) درگذشت. وی از همکاران مؤسسه الحیات و از نزدیکان مرحوم علامه محمدرضا حکیمی محسوب می‌شد.

کد خبر 5950353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha