۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد؛

آغاز مقدمات آماده‌سازی ناحیه صنعتی «گزاز خلخال» با مساحت ۳۰ هکتار

آغاز مقدمات آماده‌سازی ناحیه صنعتی «گزاز خلخال» با مساحت ۳۰ هکتار

خلخال- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ناحیه صنعتی «گزاز» با مساحت ۳۰ هکتار با توجه به نبود زمین صنعتی در شهرک صنعتی خلخال در حال آماده‌سازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به اهمیت آماده سازی ناحیه صنعتی «گزاز» اظهار کرد: ناحیه صنعتی «گزاز» با مساحت ۳۰ هکتار با توجه به نبود زمین صنعتی در شهرک صنعتی خلخال در حال آماده‌سازی است که برای تکمیل فرآیند زیرساخت‌ها، نیازمند تأمین اعتبارات و همراهی دستگاه‌های خدمت‌رسان هستیم.

وی با تاکید بر روند رونق بخشی به واحدهای راکد و غیرفعال و کمک به رفع موانع تولید و تأمین زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی افزود: بررسی و تعیین تکلیف قراردادهای راکد در کمیته‌های پایش و جلسات هیأت حل اختلاف و داوری در دستور کار این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: اگر زمینی از سوی سرمایه‌گذار بلاتکلیف و راکد رها شود، تعیین تکلیف و فسخ شده و اراضی آزاد شده در اختیار سرمایه‌گذاران جدید قرار داده می‌شود.

علایی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم و جدی این شرکت کمک به رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی است که تلاش می‌کنیم با حمایت مدیران و مسئولان، به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در شهرک صنعتی خلخال، ۷۷ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران منعقد شده است که در این بین ۴۱ واحد تولیدی با اشتغال زایی ۴۰۰ نفر موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری از مراجع ذیصلاح شده‌اند.

کد خبر 5951336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha