۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳

استاندار فارس:

دانشگاهیان به تبیین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بپردازند

دانشگاهیان به تبیین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بپردازند

شیراز - استاندار فارس گفت: دانشجویان و اساتید ما می‌توانند با تبیین امر به معروف و نهی از منکر در راستای حل مسایل فرهنگی تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه در مراسم تکریم و معارفه مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: پرکار بودن، تلاش جهادی، اهل تفکر و کار مردم راه انداختن از ویژگی یک بسیجی است.

وی با بیان اینکه کار و زندگی بدون هدف‌گذاری معنا ندارد افزود: عدم تلاش برای رسیدن به هدف و عقیده نیز فایده ندارد.

استاندار فارس با بیان اینکه دانشجو باید اهل سیاست باشد و در کنار علم، کار سیاسی نیز انجام دهد، اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک کار ضروری بوده و انتظار می‌رود که با نحوه صحیح آن آشنا شویم.

ایمانیه با تاکید بر راه انداختن کار مردم و حل مشکلات آنها توسط همه مسؤولان، گفت: همه ما باید خوش‌اخلاق و اخلاق‌مدار باشیم؛ با برنامه و هدف باشیم و مدیریت زمان داشته باشیم و روحیه کار تیمی را در خود تقویت کنیم.

استاندار فارس با بیان اینکه دانشجویان و اساتید با تلاش و جدیت می‌توانند بدحجابی در دانشگاه را به نحو شایسته حل کنند ادامه داد: دانشجویان با علم به نحوه صحیح امر به معروف و نهی از منکر در بحث مبارزه با فساد نیز کمک کنند.

در ادامه این مراسم سید وحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با تقدیر و تشکر از مجموعه بسیج دانشجویی این دانشگاه، بسیجیان را افرادی مخلص و پرتلاش برشمرد و گفت: مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در برنامه‌های مختلف به صورت فعال و تأثیرگذار بوده‌اند.

در این مراسم سپهر سروری به عنوان مسؤول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفی و از زحمات حسین ناطقی مسؤول سابق این تشکل تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 5953416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha