ایستادگی نیروهای مقاومت مقابل عناصر صهیونیست در محورهای غزه

ایستادگی نیروهای مقاومت مقابل عناصر صهیونیست در محورهای غزه

درحالی که ارتش رژیم صهیونیستی از هوا، زمین و دریا نوار غزه را می کوبد نیروهای مقاومت تلاش می‌کنند با ایستادگی مقابل متجاوزان مانع پیشروی آنها در محورهای مختلف شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های خبری گزارش دادند که نیروهای مقاومت فلسطین شدیداً با عناصر اشغالگر در غزه درگیر شده اند.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها، درگیری نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان مشخصاً در اطراف محور شیخ رضوان و خیابان العیون واقع در نوار غزه در جریان است.

این درگیری‌ها به محورهای النصر و تل الهوا نیز کشیده شده است.

شامگاه جمعه سرایا القدس اعلام کرد در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه، شهرهای اشغالی تل آویو، اسدود و عسقلان را هدف حمله موشکی قرار داده است. در پی این حملات آژیر خطر در بخش وسیعی از اراضی اشغالی از جمله اطراف قدس به صدا درآمد.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه روز گذشته آخرین آمار شهدا و خسارات جنگ غزه پس از گذشت ۵۶ روز را اینگونه اعلام کرد: «شهادت بیش از ۱۵ هزار فلسطینی از جمله ۶۱۵۰ کودک و بیش از ۴۰۰۰ زن و شهادت ۲۰۷ نفر از کادر درمان».

صهیونیست‌ها همچنین بیش از ۱۴۰۰ جنایت فجیع را در غزه مرتکب شده اند. در جنگ اخیر علیه غزه، بیش از ۳۷ هزار نفر زخمی شدند و بیش از ۶۵۰۰ نفر نیز زیر آوار هستند.

کد خبر 5955005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha