۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳

۴ خبر از سینما؛

شکیب شجره به «قانون» پیوست/ آغاز اکران آنلاین «پر سفید»

شکیب شجره به «قانون» پیوست/ آغاز اکران آنلاین «پر سفید»

پیوستن شکیب شجره به «قانون»، آغاز اکران آنلاین «پر سفید»، نمایش «درخت زندگی» در سینه‌کلوب صحنه آبی و نمایش مستند «آدور» در محفل «پاتوق رواق» ۴ خبر سینمایی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شکیب شجره بازیگر تئاتر و سینما به فیلم نیمه بلند «قانون» به نویسندگی کوروش بهادری و شهرزاد کیانی، کارگردانی کوروش بهادری، تهیه‌کنندگی شهرزاد کیانی و سرمایه‌گذاری علی پروین پیوست.

فیلمبرداری این فیلم اجتماعی هم‌اکنون در تهران در حال انجام است و در خلاصه داستان آن آمده است: «گاهی اوقات قانون باعث نابودی انسان‌ها می‌شود … .»

پیش از این شهرزاد کیانی، فرشاد نجفی، سحر آقاسی، بهنام ربانی، نازنین میهن، فهیمه معین، مجتبی ترکمان به عنوان بازیگر به این پروژه پیوسته بودند.

آغاز اکران آنلاین «پر سفید»/ اختصاص عواید فروش به بیماران سرطانی

اکران آنلاین فیلم سینمایی «پر سفید» به کارگردانی بهزاد بروجنی آغاز شد.

فیلم سینمایی «پر سفید» داستان همایون مرد ۵۰ ساله‌ای است که ازدواج نکرده است و از پدر پیرش مراقبت می‌کند. همایون با دوست صمیمی‌اش کامبیز معامله‌ای انجام می‌دهد که این معامله اتفاقاتی را در روند زندگی او و پدرش ایجاد می‌کند.

حسن پورشیرازی، رضا ناجی و کامران تفتی از جمله بازیگران فیلم «پر سفید» هستند.

اکران آنلاین فیلم سینمایی «پر سفید» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بهزاد بروجنی از گروه سینمایی «هنر و تجربه» و از طریق سایت هاشور آغاز شده است و بر اساس تصمیم سازندگان اثر تمامی درآمد و عواید حاصل از بلیت فروشی و تماشای این فیلم به بیماران سرطانی اختصاص پیدا خواهد کرد.

«درخت زندگی» در سینه کلوب صحنه آبی

دوره چهارم برنامه سینه کلوب صحنه آبی شنبه ۱۱ آذر ساعت ۱۸ به نمایش فیلم «درخت زندگی» به کارگردانی ترنس مالیک محصول ۲۰۱۱ اختصاص دارد.

پس از نمایش فیلم نیز، بابک کریمی فیلم را تحلیل خواهد کرد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «مردی میانسال خاطرات کودکی‌اش در دهه ۵۰ میلادی در تگزاس را بازسازی می‌کند. او از دوران کودکی سعی دارد رابطه‌اش را با پدرش بهبود ببخشد و … .»

نمایش مستند «آدور» در چهارمین محفل «پاتوق رواق»

مستند «آدور» به نویسندگی و کارگردانی محمدصادق اسماعیلی محصول حوزه هنری انقلاب اسلامی است که به یکی از موضوعات ملتهب اجتماعی می‌پردازد و با نگاهی هنری به آسیب‌های حاشیه‌نشینی اطراف شهرهای بزرگ و معضلات و مشکلات ساکنین آن پرداخته است.

«آدور» درباره پسر نوجوانی به نام مصطفی از اهالی جنوب استان کرمان است که بی شناسنامه است و هیچ‌گاه مادرش را ندیده است. او به دلیل آنکه پدرش می‌خواهد او را تحویل بهزیستی بدهد در تکاپوی این است که بتواند نشانه‌ای از مادرش پیدا کند و برای اولین بار او را ببیند.

علاقه‌مندان به این حوزه برای شرکت در این برنامه می‌توانند دوشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲، ساعت ۱۵ به بنیاد فرهنگی روایت فتح واقع در میدان فردوسی، ابتدای خیابان شهید قرنی مراجعه کنند.

محفل «پاتوق رواق» قرار است ضمن اکران فیلم‌های مستند مطرح و نقد آن، پاتوقی برای هم‌اندیشی و هم‌افزایی میان مستندسازان و علاقه‌مندان به سینمای مستند باشد.

کد خبر 5955315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha