ادعای انگلیس درباره وقوع انفجار در نزدیکی تنگه باب المندب

ادعای انگلیس درباره وقوع انفجار در نزدیکی تنگه باب المندب

منابع انگلیسی مدعی عملیات پهپادی نیروهای یمنی و وقوع انفجار در نزدیکی تنگه باب‌المندب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهرف آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای در فضای مجازی مدعی شد که گزارش‌هایی درباره فعالیت سامانه‌های هوایی بدون سرنشین (پهپاد) از جمله وقوع انفجار در نزدیکی تنگه باب‌المندب دریافت کرده است.

بنا بر ادعای این آژانس، مبدأ حرکت پهپادها از یمن است.

ادعای انگلیس درباره وقوع انفجار در نزدیکی تنگه باب المندب

کد خبر 5956363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بابائی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      2 1
      يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰/ از سال 2011 تاکنون اردن پایگاه آمریکا، اروپا، داعش و سایه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است.
    • بابائی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      2 1
      حملات ارتش اسرائیل جنایتکار به غزه جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار و هم سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. رئیسی شورای امنیت سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا، غرب و مزدورانشان را بگیرد،
    • بابائی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      2 0
      نیروهای آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه چه غلطی می کنند؟ نیروهای غرب جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه چه غلطی می کنند؟ آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر شریک جنایات جنگی، کشتار دسته‌جمعی و نسل‌کشی در غزه است.
    • بابائی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      2 0
      که از ابتدای آغاز حملات این رژیم تاکنون ۱۵۲۰۷ فلسطینی به شهادت رسیده و ۴۰۶۵۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند؛ تنها حملات پس از آتش‌بس، منجر به شهادت ۱۹۳ فلسطینی و زخمی شدن ۶۵۲ نفر دیگر شده است. که پس مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند.
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      2 0
      صهیونیست ها و تروریست ها 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و کشورهای اروپایی و با کمک مالی برخی کشورهای منطقه جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
    • بابائی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      1 0
      آمریکا، انگلیس و آلمان در جنگ غزه به طور مستقیم از اسرائیل حمایت نظامی می کنند. حضور نیروهای آمریکایی در سوریه و هم عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین المللی بوده است و هم تجاوز به حاکمیت ملی سوریه و عراق محسوب می شود.
    • بابائی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      2 0
      از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است. از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است که در هر
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      1 1
      پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
    • Mohamad ali RO ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      0 0
      اینکه در میان اکثریت کشورهای عربی فقط یمن به عنوان یک کشور و حکومت با اسرائیل خونریز سر شاخ شده جای خوشهالیست و باید به تمامی حکومت‌های عرب آفرین گفت برای این همه بی غیرتی
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      0 1
      دولت آمریکا شریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی فلسطینیان است. به آمریکا اجازه نمی‌دهیم در این جنگ پیروز شود.
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      1 1
      پیام ما هم به اروپا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      2 1
      یمن روباخیبرشکن ونقطه زن مجهز کنید گزرگاه وکشتی هارا نامن وتاسیسات حیاطی اسراییل رانشانه رود
    • بابائی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      0 0
      يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰/ پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. ائتلاف آمریکایی به طور رسمی از سال 1393 تاکنون در سوریه از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایه گروه های تروریستی حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
    • ع ا ز CA ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      0 0
      داشتن سامانه های پهباد در اختیار هر کس و هر گروه میتواند باشد که هیچ نام و نشان که متعلق به چه کسی میتواند باشد بسیار وجود دارد و نه فقط انگلیس بلکه تمام شناورهای که از نظر کروهای سیاسی منطقه حضور آنها تجاوز به منطقه و غیر قانونی میباشد و این اتفاقها شامل تمام کشتیهای تجاری از هر نوع میتواند باشد .
    • احمد‌ IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      1 0
      باتوجه به سابقه تاریخی یمنی ها که مظهر شرافت وجوانمردی وشجاعت هستند ودر وفای بهعهد زبان زد خواص وعام هستند وتنها ملتی بودند که با جان ودل از ملت مطلوم غزه حمایت کردند ویکی از بالهای پر قدرت محور مقاومت هستند وضیفه شرعی وقرانی ایران است که تکنولوژی موشکی وپهبادی خود در بطور کامل با برادران یمنی اموزش