۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۶

برگزاری چهارمین رویداد کاشتن برای آینده با موضوع «پزشکی بازساختی»

برگزاری چهارمین رویداد کاشتن برای آینده با موضوع «پزشکی بازساختی»

چهارمین رویداد کاشتن برای آینده با موضوع پزشکی بازساختی پزشکی آینده با حمایت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، چهارمین رویداد «کاشتن برای آینده» با موضوع «پزشکی بازساختی پزشکی آینده» با حمایت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی، ۲۰ آذرماه در محل تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

«کاشتن برای آینده»، رویدادی گفتمان‌ محور است که با هدف آشنایی دانشجویان، فناوران و پژوهشگران با فناوری‌های نوین و راهبردی و در راستای تأثیرگذاری آنها بر آینده، زندگی مردم و جایگاهشان در داخل کشور برگزار می‌شود.

این رویداد که در قالب سخنرانی‌ها و گفتگوهای هدفمند اجرا می‌شود، به دنبال ترویج فناوری‌های نوظهور در میان علاقه‌مندان و فرهیختگان دانشگاهی است.

در این رویداد، احسان عارفیان، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی با موضوع «پزشکی بازساختی: آینده پزشکی»، سید محمود مسیحا هاشمی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با عنوان «وزیکول خارج سلولی: پسر کو ندارد نشان از پدر»، مرضیه ابراهیمی، مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با عنوان «بادیگارد»، وحید خدام بنیانگذار و مدیر عامل یک شرکت دانش‌بنیان با عنوان «سریع و خارق‌العاده: تکنولوژی»، علی دهقانی فیروزآبادی: مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با عنوان «هنر معجزه طبیعت: مهندسی زیستی بافت‌های انسانی» و موسی کهتری، عضو هیات علمی دانشکده زیست‌شناسی دانشگاه تهران با عنوان «اندام روی تراشه: پایانی بر آزمایش روی حیوانات؟» سخنرانی می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد تا ۱۸ آذرماه به تارنمای https://evnd.co/Iyri۸ مراجعه کنند.

کد خبر 5956453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فاطمه IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      0 0
      ایاسوختگی قدیمی قابل درمان است