منازل فلسطینی‌ها زیر باران بمب‌های رژیم صهیونیستی ویران می‌شود

منازل فلسطینی‌ها زیر باران بمب‌های رژیم صهیونیستی ویران می‌شود

رسانه‌های خبری گزارش دادند که نوار غزه شب گذشته شاهد وحشیانه ترین حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه شمال و جنوب این باریکه بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی شب گذشته و نخستین ساعات صبح امروز همچنان ادامه داشته و متوقف نشده است.

این جنگنده‌ها منازل مسکونی در محله التفاح واقع در شرق شهر غزه را بمباران کردند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شدت منطقه القراره و شهر دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

در این حملات هوایی منازل مسکونی در نزدیکی مسجد الوادی واقع در منطقه القراره در شرق خانیونس بمباران شدند.

همچنین اطراف بیمارستان شهداالاقصی برای دومین بار طی ساعات گذشته بمباران شد و ترکش‌های این حملات در حیات بیمارستان پخش شده است. ورودی بیمارستان کمال عدوان نیز با اصابت یک موشک هدف قرار گرفت و تعدادی شهید و زخمی برجای گذاشت.

همزمان با تشدید حملات وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، توپخانه ارتش این رژیم نیز شرق شهر غزه را هدف قرار داد.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز با عناصر متجاوز در محله‌های شیخ رضوان و النصر واقع در شمال غرب شهر غزه درگیر شده و مانع پیشروی آنها در این مناطق شدند.

سازمان دفاع مدنی غزه اعلام کرد که دست کم سه تن از نیروهای این سازمان طی ساعات گذشته به شهادت رسیده و یکی دیگر از نیروها مفقود شده است. اعضای باقی مانده از کادر کمک رسانی سازمان دفاع مدنی غزه که تنها نیروی کمک رسان باقی مانده در غزه به شمار می‌رود زخمی شده اند.

سازمان مذکور اعلام کرد که نیروهای فلسطینی در جریان بمباران منطقه السنافور واقع در شرق شهر غزه به شهادت رسیده و یا زخمی شده اند.

کد خبر 5957018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha