هلاکت ۸ نظامی صهیونیست دیگر در غزه

هلاکت ۸ نظامی صهیونیست دیگر در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی علاوه بر هلاکت ۸ نظامی خود در درگیری‌های غزه، چندین تانک و خودروی زرهی را در مبارزه با نیروهای مقاومت از دست داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت فلسطین موفق شد در ادامه عملیات زمینیارتش اسرائیل خسارت‌های زیادی در چندین محور مبارزاتی به رژیم صهیونیستی وارد کرده و از تلاش اسرائیل برای نفوذ به منطقه خان‌یونس جلوگیری کند.

خبرنگار المیادین در غزه گزارش داد که نیروهای مقاومت، درگیری‌های شدیدی با دشمن صهیونیستی در محور دیر البلح داشتند تا مانع از قطع ارتباط شمال و جنوب غزه شوند.

بر اساس این گزارش نیروهای مقاومت فلسطین ضمن ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی به ویژه در مناطق شمالی، تلفات زیادی به نیروهای ارتش اسرائیل وارد کردند.

المیادین گزارش می‌دهد که تانک‌های اسرائیل همچنان در خیابان صلاح‌الدین مستقر هستند، اما نفوذ اسرائیل به مناطق جنوبی نوار غزه انجام نشده است.

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس از هلاکت ۸ نظامی اسرائیلی در جریان انفجار در میدان مین در برابر نیروهای پیاده دشمن صهیونیستی در شمال شرقی خان یونس خبر دادند.

بر اساس این بیانیه، نیروهای ارتش که از این کمین جان سالم به در برده بودند، از مسافت نزدیک هدف گلوله باران قرار گرفتند.

حماس همچنین دیروز یک بلدوزر اسرائیلی از نوع تی ۹ را با خمپاره‌های تاندوم در شمال شرقی شهر خان یونس هدف قرار داد. علاوه بر اینکه یک تانک و یک نفربر اسرائیلی نیز در همین منطقه با خمپاره‌های یاسین ۱۰۵ در جریان تلاش دشمن برای نفوذ به خان یونس هدف اصابت قرار گرفت.

این گردان‌ها همچنین اعلام کردند مرکز تجمع نظامیان ارتش اسرائیل در شرق دیر البلح را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده‌اند، علاوه بر اینکه یکی دیگر از مراکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شرق خان یونس مورد اصابت قرار داده‌اند.

دیروز نیز نیروهای حماس از حمله به یک مرکز تجمع نیروهای صهیونیستی متشکل از ۶۰ نظامی با سه بمب ضد نفر خبر دادند که به صورت دایره‌ای در اطراف آنها منفجر شدند. این گزارش تأکید کرد که سایر نفرات دشمن نیز بعد از این انفجار با گلوله باران نیروهای مقاومت به هلاکت رسیده و نیروهای عمل کننده موفق به بازگشت به مقر خود شده اند.

یک منبع فرماندهی حماس اعلام کرد که اسرائیل حدود ۷۰ درصد از نیروهای خود را از شمال نوار غزه خارج کرده است که این اتفاق به علت شکست عملیاتی و ضربات شدیدی است که از نیروهای مقاومت دریافت کرده است. بر اساس اعلام این منبع عملیات زمینی اسرائیل در حال حاضر در جنوب غزه متمرکز شده و عملیات بسیار محدودی در شمال انجام می‌شود.

کد خبر 5956986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha