۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵

تقدیر صلیب سرخ از حضور فعال ایران در کنفرانس آسیا اقیانوسیه

تقدیر صلیب سرخ از حضور فعال ایران در کنفرانس آسیا اقیانوسیه

رییس صلیب سرخ ویتنام از حضور فعال و مؤثر معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه هلال‌احمر ایران در «کنفرانس آسیا اقیانوسیه» تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو حضور جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس منطقه‌ای آسیا اقیانوسیه در شهر هانوی کشور ویتنام، رییس جمعیت صلیب سرخ ویتنام مراتب تشکر و قدردانی خود را از راضیه عالیشوندی معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه به عنوان نماینده جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به دلیل حضور فعال و مؤثر در این کنفرانس اعلام کرده است.

در متن نامه آمده است: دفتر مرکزی صلیب سرخ ویتنام تمایل دارد مراتب تشکر صمیمانه خود را به شما و همکارانتان برای حضور فعال و همکاری ارزشمند در یازدهمین کنفرانس منطقه‌ای آسیا - اقیانوسیه جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر با محور اصلی «آماده شدن برای مقابله با سوانح در آسیا- آقیانوسیه» که از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۹ آبان الی ۲ آذر ۱۴۰۲) در هانوی، جمهوری سوسیالیست ویتنام برگزار شد، اعلام کند.

برآمده‌ای مشترک این کنفرانس، به ویژه تصویب همراه با اجماع فراخوان‌هانوی برای اقدام، به‌طور خاص بیانگر گام برجسته و حائز اهمیت در مسیر پیش روی ماست. این دستاوردی برای اتحاد، همبستگی، دیدگاه مشترک و تعهد استوار جمعیت‌های ملی در منطقه آسیا-اقیانوسیه در قبال آمادگی در برابر سوانح است. این فراخوان در واقع گامی بسیار مهم و پیشرو در قبال تلاش‌های مشترک بشردوستانه تلقی ما می‌شود.

عمیقاً از حمایت‌های مستمر شما تشکر و قدردانی می‌نمایم. صمیمانه خواهان ادامه تعهدات مشترک بین دو جمعیت ملی در آینده با هدف اجرای موفقیت آمیز فراخوان هانوی برای اقدام هستم. این امر بطور قابل ملاحظه‌ای به افزایش تلاش‌های جمعی ما پیرامون فعالیت‌های جهانی بشردوستانه کمک خواهد کرد.

کد خبر 5957302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha