۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

طرح «هر هیات ورزشی یک اسپانسر» در مازندران اجرا می شود

طرح «هر هیات ورزشی یک اسپانسر» در مازندران اجرا می شود

کلاردشت- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: طرح «هر هیات ورزشی یک اسپانسر و حامی مالی» در این استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی بعدازظهر دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور نوجوانان و جوانان و شورای عالی تربیت بدنی و ورزش کلاردشت، اظهار کرد: در حال حاضر، مهمترین موضوع در کل جهان ورزش است.

رجبی افزود: در استان مازندران موضوع مهم اول ورزش است و بعد کشاورزی، چون اگر اول از همه سلامتی و شادابی نداشته باشیم تمرکز لازم برای کارهای دیگر وجود ندارد.

وی از ظرفیت و استعداد بالای شهرستان کلاردشت گفت و بیان کرد: ورزش در کلاردشت نیازمند یک نگاه ویژه است چون استعداد و شرایط خاصی در این شهرستان وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از جایگاه بالای ورزش مازندران در دنیا گفت و ادامه داد: ۲۵ کشور آسیایی در مسابقات بازی‌های آسیایی، در مدال آوری پشت استان مازندران قرار گرفتند که این از ظرفیت بالای ورزش مازندران است.

رجبی به ضعف زیرساختی ورزش مازندران اشاره کرد و افزود: وقتی یک چهارم المپیکی‌ها مازندرانی هستند، و در تمامی تیم‌های ملی بیشترین ملی پوش را داریم، نیازمند زیرساخت مناسب در استان و در تک تک شهرهای استان هستیم.

وی با بیان اینکه به دنبال خارج کردن اداره کلاردشت از نمایندگی هستیم، تاکید کرد: با وزیر ورزش و جوانان هم در خصوص موضوع نمایندگی برخی شهرستان‌ها صحبت شد و به دنبال این هستیم اتفاقات خوبی در این شهرستان‌ها رقم بزنیم و در بحث نیروی انسانی با کمک سایر ادارات، نیروهای دستگاه ورزش را تقویت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از اجرای طرح مولد سازی در شهرستان کلاردشت خبر داد و بیان کرد: به دنبال سرمایه گذار هستیم و مذاکرات خوبی هم با آن‌ها داشته‌ایم تا بهترین شخص را برای راه اندازی استخر یا یک مجموعه ورزشی چند منظوره در کلاردشت در آینده نزدیک داشته باشیم.

رجبی از توجه و نگاه ویژه به هیأت‌های ورزشی گفت و افزود: به دنبال این هستیم برای هر هیأت یک اسپانسر مشخص کنیم که برای برخی هیأت‌ها این اقدام صورت گرفته تا برخی مشکلات هیأت‌های ورزشی رفع گردد.

حمیدرضا زارعی رئیس اداره ورزش و جوانان کلاردشت نیز در این جلسه ضمن تقدیر از هیأت‌های ورزشی، بیان کرد: شهرستان کلاردشت از استعدادهای ورزشی خاصی برخوردار است که تاکنون ۱۷ قهرمان جهانی، آسیایی و کشوری از این شهرستان در تیم‌های مختلف ملی درخشیدند.

کد خبر 5957481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha