۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۰

دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در فارس پایان یافت

دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در فارس پایان یافت

شیراز - مراسم اختتامیه مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره ملی دانشجویان ایران با اعلام اسامی برترین‌ها در استان فارس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره ملی دانشجویان ایران امروز ۱۳ آذرماه با شرکت تیم‌های دانشجویی ۷ دانشگاه استان در تالار فجر دانشگاه شیراز خاتمه یافت.

مسابقات مذکور از ۶ آذر ماه جاری به‌مدت ۶ روز در محل تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد که در نهایت ۲ تیم برگزیده از این استان به مرحله کشوری مسابقات مناظره ملی دانشجویان ایران که در اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد، راه پیدا کردند.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس در مراسم اختتامیه مسابقات مذکور گفت: در این مرحله از مسابقات ۳۵ تیم دانشجویی از دانشگاه‌های استان فارس شرکت کردند که به لحاظ تعداد تیم‌های شرکت‌کننده جزو استان‌های برتر هستیم.

امیرحسین استقلال با بیان اینکه به دلیل جایگاه استان فارس، دو سهمیه کشوری در مسابقات کشوری مناظره دانشجویان داریم، گفت: مسابقات مناظره دانشجویان به شکل قابل قبولی در استان فارس برگزار شد و شاهد استقبال دانشجویان ۷ دانشگاه استان از این مسابقات بودیم.

دبیر اجرایی مسابقات مناظره ملی دانشجویان فارس نیز از راه‌یابی دو تیم پندار از دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، آزاد اسلامی، فرهنگیان و پیام‌نور و تیم رویش از دانشگاه شیراز به مرحله کشوری این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: مرحله کشوری این مسابقات در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ با حضور برگزیدگان استان‌های مختلف برگزار خواهد شد.

امیررضا خرمدل حضور ۳۵ تیم در این دوره از مسابقات را رکورد جدیدی برای استان برشمرد و گفت: ۱۴۰ نفر از دانشجویان در این مرحله از مسابقات از استان فارس شرکت کردند.

در ادامه این مراسم تیم پندار شامل با حضور محمدجواد اتابکی، زهرا نوروزی، محمدمهدی یزدانی و مینا شیبانی رتبه اول، تیم رویش با حضور محمدحسن کمالی سروستانی، علی قاسمی‌نژاد، امیررضا منعمی و زهرا مرادی علمدارلو رتبه دوم و تیم جیوگوی با حضور سیدعباس حسینی، امیرحسین محمدی، عاطفه عباس‌پور و فرانک اقتداری رتبه سوم را کسب کرد.

تیم آرزم از دانشگاه فرهنگیان شیراز نیز با حضور ابراهیم محمدی، محمدعلی سلیمان‌پور، امیرعباس ملائی و محمدجواد موسی‌پور به عنوان تیم اخلاق شناخته شد.

این مسابقات به‌همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس و با همکاری دانشگاه شیراز برگزار شد.

کد خبر 5957638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha