۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان:

ارتباط پژوهشی دانش‌بنیان‌ها با صنایع تقویت شود

ارتباط پژوهشی دانش‌بنیان‌ها با صنایع تقویت شود

اصفهان-رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: ارتباط پژوهشی و فناورانه دانش‌بنیان‌ها با صنایع و دستگاه‌های دولتی باید تقویت شود و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باعث ایجاد امید و انگیزه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم مصلحی پیش از ظهر سه‌شنبه به مناسبت هفته پژوهش و در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اصفهان اظهار کرد: پژوهش و دستاوردها محدود به یک هفته نمی‌شوند، بلکه در زمان‌های دیگر هم باید به این مسائل پرداخته شود.

وی به عرضه گذاشتن دستاوردهای شرکت‌ها و جوانان را باعث ایجاد امید و انگیزه دانست و افزود: حضور و دیدن از نزدیک دستاوردهای شرکت‌ها و جوانان به معنای واقعی کلمه «شدن و توانستن» را به به منصه ظهور رسانده است و باعث امید و انگیزه در دل جوانان این کشور می‌شود.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خاطر نشان کرد: بیش از ۷۰ شرکت دانش‌بنیان، فناور، دانشگاه و دستگاه اجرایی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند و این شرکت‌ها با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اصفهان فرصت پیدا کرده‌اند تا دستاوردهای پژوهش و فناوری خود را ارائه دهند.

وی ضمن تاکید بر توانمندی پژوهشی و فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در این شهرک گفت: ارتباط پژوهشی و فناورانه دانش‌بنیان‌ها با صنایع و دستگاه‌های دولتی باید تقویت شود.

بهره‌مندی از توانایی دانش‌بنیان‌ها در حوزه نفت و گاز

مسئول پژوهش و فناوری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، نیز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: هدف از حضور و بازدید ما از این دوره نمایشگاه، آشنایی بیشتر با توانمندی و دستاوردهای پژوهشی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان به ویژه در حوزه نفت و گاز به منظور رفع نیازهای فناورانه در حوزه پخش فرآورده‌های نفتی است.

مهدی ایمانیان ادامه داد: در این بازدید شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستعد که قادر به همکاری و رفع نیازهای فناورانه ما هستند، شناسایی شدند و در آینده فرآیند همکاری با آن‌ها آغاز خواهد شد. استفاده بهینه از توانمندی این شرکت‌ها از جمله اهداف شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان است.

کد خبر 5958129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha