۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴

مسوول سازمان فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر (عج):

چهره اثرگذار سال فضای مجازی حوزه انقلاب در قزوین معرفی می‌شود

چهره اثرگذار سال فضای مجازی حوزه انقلاب در قزوین معرفی می‌شود

قزوین- مسوول سازمان فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: در اختتامیه پنجمین رویداد دیجیتال بسیج چهره اثرگذار سال حوزه انقلاب اسلامی در فضای مجازی معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خوش عقیده در نشست خبری که به مناسبت برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که صبح چهارشنبه در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سه هدف جدی را دنبال می‌کند که از جمله آن باید به شناسایی، حمایت، توانمندسازی و شبکه سازی ایده‌های برتر بسیج در خدمت انقلاب اسلامی در زمینه‌های دیجیتال، تولید محتوا در عرصه‌های مختلف و اشتغال زایی و رونق کسب و کار مجازی اشاره کرد.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر (عج) توضیح داد: انتظار ما این است که بین ۲۰ تا ۲۵ گروه ٢تا ۴ نفره در این رقابت ۴۸ ساعته شرکت کنند.

این مسوول عنوان کرد: در این دوره به موضوعاتی نظیر امیدآفرینی، فعال کردن ظرفیت‌های بومی استان، قرآن، عترت، ایران قوی، سبک زندگی ایرانی، خدمات شهری، ورزش، اقوام ایرانی و… در قالب پویا نمایی، بازی و تولید نرم افزار پرداخته خواهد شد.

وی یادآور شد: گروه‌های شرکت کننده از جزئیات موضوعات اطلاعی ندارند و پس از افتتاحیه چگونگی و جزئیات موضوعات در اختیار تیم‌ها قرار خواهد گرفت که آنها در یک فرصت ۴۸ ساعته در یک فضای ایزوله با هم رقابت می‌کنند.

خوش عقیده عنوان کرد: در کنار تولید محتوای دیجیتال در برنامه اختتامیه از چهره‌های تأثیرگذار فضای مجازی استان قزوین تجلیل به عمل خواهد آمد و چهره سال فضای مجازی حوزه انقلاب اسلامی استان نیز معرفی می‌شود.

مسوول سازمان فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر (عج) در خاتمه گفت: در سال ۱۴۰۰ در زمینه بازی به رتبه سوم کشور و در سال ۹۹ در زمینه نرم‌افزار رتبه دوم کشور را کسب کرده‌ایم ولی آنچه مورد توجه است این است که گروه‌های منتخب کشوری دستیابی به تولید به شرکت‌های موفق دانش بنیان معرفی می‌شوند و از حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 5959320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha