۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳

سرپرست سازمان هواشناسی:

پیش بینی بارش پراکنده باران برای کرمانشاه

پیش بینی بارش پراکنده باران برای کرمانشاه

کرمانشاه- سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی استان از پیش بینی بارش پراکنده باران و گردوغبار در مناطق مرزی خبر داد.

محمد زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی موجی ناپایدار امروز (شنبه) جو منطقه را تحت تأثیر داده و علاوه بر رشد ابر و در بعضی ساعات وزش باد، بارش‌های پراکنده‌ای به همراه خواهد داشت.

وی افزود: موج ناپایدار بارش پراکنده عمدتاً برای نیمه شرقی و نواحی شمالی استان کرمانشاه در پی خواهد داشت.

سرپرست سازمان هواشناسی کرمانشاه تصریح کرد: وزش باد که در مناطق مرزی قابل توجه خواهد بود، طی ساعاتی از امروز تا صبح فردا هوا را بخصوص در مناطق مذکور کم و بیش غبارآلود خواهد کرد.

زورآوند بیان کرد: از ظهر فردا تا روز سه شنبه به دلیل تقویت شرایط پایدار پدیده قابل ملاحظه‌ای برای جو استان کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال این شرایط موج بارشی دیگری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با کاهش نسبتاً محسوس بیشینه دمای هوا، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و احتمالاً رعدوبرق در استان خواهد شد.

سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش در روز چهارشنبه و در نیمه شرقی نمود بیشتری خواهد داشت.

زورآوند خاطر نشان کرد: در روز جمعه و با عبور موج مورد اشاره مجدداً شرایطی پایدار در جو منطقه حاکم می‌شود که به استثنای مه صبحگاهی به ویژه در مناطق سرد و معتدل پدیده قابل توجه دیگری برای استان به همراه نخواهد داشت.

کد خبر 5961610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha