نبرد شدید تَن‌به‌تَن در غرب جبالیا

نبرد شدید تَن‌به‌تَن در غرب جبالیا

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از نبرد شدید تن‌به‌تن میان مبارزان مقاومت و نظامیان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس الاخباریه، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان مقاومت در محور اردوگاه جبالیا از فاصله صفر و به صورت تن به تن به شدت با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند.

قسام طی بیانیه‌ای تاکید کرد که این نبردهای تن به تن از صبح امروز آغاز شده است.

با وجود اینکه نظامیان اشغالگر در منطقه‌های سکه، تل الزعتر، فالوجا و پروژه بیت لاهیا حضور دارند و در ساعت‌های گذشته صدها خمپاره و موشک از سمت ارتش رژیم صهیونیستی به سوی اردوگاه جبالیا شلیک شده است، اما مقاومت به شدت با نظامیان دشمن مقابله کرده است.

همچنین گردان‌های قسام اعلام کرد که خسارت‌های فراوانی را به جنگ‌افزارها و نظامیان صهیونیست وارد کرده است.

رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که نبرد شدیدی در جبالیا در جریان است و نظامیان صهیونیست درخواست کمک کرده‌اند، اما تیم‌های نجات ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون نتوانسته‌اند برای کمک به این نظامیان و خروج آن‌ها از میدان درگیری فرود بیایند.

گردان‌های مجاهدین نیز اعلام کردند که مبارزان این گردان‌ها در تیپ خان یونس، یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه القراره، با خمپاره ضدزره هدف قرار داده و آن را منفجر کرده‌اند.

پیش از این نیز منابع فلسطینی از حمله خمپاره‌ای قسام به نظامیان صهیونیست در خان یونس خبر دادند. همچنین گردان‌های قسام اعلام کرد که مجدداً نیروها و ادوات جنگی رژیم صهیونیستی را در شمال شهر خان یونس با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین هدف قرار داده است.

کد خبر 5962108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      2 1
      حماس و گروه های جهاد اسلامی باید رقص وشادی سرباز ها ی رژیم صهیو نیستی را به عزا تبدیل نماید وبا تک تیر اندازان خود پیشانی وقلب افسران و درجه داران رژیم صهیو نیستی و ارتش تروریستی را نشانه گرفته و مغز وقلبشان را متلاشی نماید....
    • جهاد IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      1 1
      رژیم تروریستی وکودک کش صهیونیست وسگ هارونگهبان دولت تروریستی شیطان بزرگ روبه اضمحلال ومتلاشی شدن است.انشاءالله. یاصاحب الزمان(عج)