اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۵ نظامی دیگر در غزه

اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۵ نظامی دیگر در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ۵ نظامی صهیونیست دیگر در جریان حمله به نوار غزه به هلاکت رسیده‌اند و ۳۰ نظامی صهیونیست دیگر نیز در غزه و مناطق شمالی اراضی اشغالی زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی آمار جدیدی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و زخمی‌شده در جریان جنگ غزه ارائه کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جریان حمله زمینی این رژیم به نوار غزه ۵ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند. ۴ نفر از این تعداد، در جنوب نوار غزه کشته شده‌اند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با احتساب این ۵ نظامی صهیونیست، تعداد صهیونیست‌هایی که از آغاز حمله زمینی به غزه کشته شده‌اند به ۱۰۲ نفر می‌رسد.

علاوه بر این بنا به گزارش المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جریان حمله زمینی این رژیم به نوار غزه ۱۵ نظامی صهیونیست دیگر نیز زخمی شده‌اند.

همچنین سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی ۲ روز گذشته ۱۵ نظامی صهیونیست در نتیجه حمله‌های موشکی از سمت لبنان به سوی مناطق شمالی اراضی اشغالی زخمی شده‌اند.

این آمار در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی ارائه شده است که این رژیم همواره آمار دقیق تلفات خود را پنهان می‌کند و آماری کم‌تر از تعداد واقعی کشته‌ها و زخمی‌های خود را اعلام می‌کند.

کد خبر 5962173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha