۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۰:۰۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

کشف و جمع‌آوری ۹ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در تبریز

کشف و جمع‌آوری ۹ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در تبریز

تبریز-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با تلاش همکاران شرکت در واحد برق‌های غیرمجاز، تعداد ۹ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در تبریز کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس حسامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به گزارشاتی مبنی بر فعالیت مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در خیابان پاشایی محله مارالان تبریز و یکی از واحدهای صنعتی در تبریز پس از مکاتبات و کسب دستورات، اقدامات لازم به منظور جمع آوری این مرکز انجام شد.

وی افزود: تعداد پنج مورد از دستگاه‌های غیرمجاز با تلاش همکاران امور برق ائل گلی و واحد برق‌های غیرمجاز شرکت و کلانتری شماره ۱۱ تبریز در خیابان پاشایی محله مارالان و چهار مورد دیگر با تلاش همکاران واحد برق‌های غیرمجاز شرکت و امور برق اندیشه و کلانتری شماره ۲۹ باغ معروف در یکی از کوی‌های صنعتی شناسایی و کشف شد.

وی با بیان این‌که فعالیت مزارع غیرمجاز استخراج رمز ارز موجب اختلال در برق رسانی و تحمیل فشار به شبکه برق و آسیب به وسایل برقی شهروندان می‌شود، گفت: یکی از راهکارهای پیشگیری از فعالیت این مراکز مشارکت مردمی بوده و در این خصوص مردم می‌توانند در صورت مشاهده چنین مراکزی موضوع را به مرکز فوریت‌های برق ۱۲۱ گزارش دهند.

کد خبر 5964091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha