۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۹

در بازدید رییس کل دادگستری گلستان مطرح شد؛

غرفه داران بازارچه مرزی اینچه برون خواستار رونق تجارت چمدانی شدند

غرفه داران بازارچه مرزی اینچه برون خواستار رونق تجارت چمدانی شدند

اینچه برون- غرفه داران در بازدید رییس کل دادگستری گلستان از بازارچه مرزی اینچه برون خواستار پیگیری دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات این بازارچه و رونق تجارت چمدانی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر آسیابی اظهار کرد: این قول داده می‌شود در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری و با همکاری دستگاه‌های متولی برای رفع مشکلات و موانع تجارت چمدانی در مرز اینچه برون اقدام شود.

وی افزود: بر اساس اعلام غرفه داران این بازارچه، رونق تجارت چمدانی از مرز، اقبال مردم برای خرید از این بازارچه را افزایش می‌دهد و به بهبود شرایط اقتصادی بومیان منطقه، کمک می‌کند.

آسیابی گفت: بازدید از انبارهای گمرک اینچه برون هم از دیگر برنامه‌های حضور در منطقه بود که خوشبختانه با پیگیری‌هایی که از قبل داشتیم هیچ‌گونه کالای رسوبی در انبارها وجود نداشت.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه به ورود شورای حفظ حقوق بیت المال برای حقابه تالاب‌های بین المللی استان از سال گذشته هم اشاره کرد و گفت: با پیگیری به عمل آمده توسط دادستان مرکز استان و اداره کل محیط زیست استان و همکاری آب منطقه‌ای و با الطاف الهی و بارش‌های پاییزی، تالاب‌های آلماگل و آجی گل از وضعیت آبگیری مطلوبی پیدا کرده و تالاب آلاگل هم نسبت به سال قبل از وضعیت بهتری برخوردار است.

آسیابی افزود: برای صیانت از این سه تالاب و جلوگیری از زمین خواری، طی دو سال گذشته اسناد مالکیت این تالاب‌ها به نام سازمان جنگل‌ها و مراتع و منابع طبیعی صادر شده است.

بررسی مشکلات و نیازهای دادگاه بخش داشلی برون هم از دیگر برنامه‌های رئیس کل دادگستری و هیأت همراه وی در این سرکشی از بخش داشلی برون و اینچه برون بود.

کد خبر 5964325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha