۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸

مدیرکل کمیته امداد اردبیل:

دستگیری از ایتام بزرگترین مدال پهلوانی و قهرمانی ورزشکاران است

دستگیری از ایتام بزرگترین مدال پهلوانی و قهرمانی ورزشکاران است

اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در کنار قهرمانی‌ها و پهلوانی‌ها که افتخار عظیم برای کشور دارد، ورزشکاران باید آراسته به اخلاق معنوی و دستگیری از فقرا و نیازمندان باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با قدردانی از همراهی و مشارکت این اداره کل در برگزاری نخستین آئین نکوداشت و تکریم از خیریه‌ها، اظهار کرد: همراهی ورزشکاران در کنار کسب سکوهای قهرمانی، در میدان حفظ ارزش‌های معنوی، اخلاق‌مداری و کمک به جریان خیر و احسان بزرگترین نتایج و شایستگی‌ها را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: در یک حرکت ابتکاری کمیته امداد در کنار تجلیل و تکریم از مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری که خود اداره کل ورزش و جوانان از متولیان و صادرکنندگان مجوز در این بخش است، یاریگر کمیته امداد در تقویت جریان خیر و احسان و نیکی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امیدواریم ورزشکاران و قهرمانان در کنار خصیصه پهلوانی و جوانمردی، با حمایت و پشتیبانی از ایتام، محسنین و نیازمندان فرصت خوبی را فراهم کنند تا همیشه در این صحنه یکه‌تاز میدان باشند.

حسین‌نژاد افزود: در شرایط کنونی که وضعیت معیشتی و اقتصادی مناسب نیست، به کمک و مساعدت گروه‌های مرجع و تأثیرگذار همچون ورزشکاران در یاریگری به محرومان نیازمندیم و انتظار می‌رود در این حوزه بیش از این اقدامات مؤثر و مفید را شاهد باشیم.

در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز از برگزاری شایسته آئین نکوداشت و تکریم از خیریه‌ها به همت کمیته امداد قدردانی کرد و ادامه داد: تمام تشکل‌های مردم نهاد استان که با مجوز ورزش و جوانان فعالیت دارند، در طول سال در تقویت جریان خیر و احسان با میل و رغبت حضور پیدا می‌کنند.

محمدعلی پهناور بیان کرد: ورزشکاران و جوانان این استان از روحیه خیرخواهی برخوردارند و با اتکا به مولای خود حضرت علی (ع) در کنار پهلوانی و قهرمانی، سعی دارند تا دستگیر فقرا و نیازمندان باشند.

کد خبر 5964675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha