۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۶:۴۴

رییس‌شورای شهر بوشهر:

توسعه متوازن محلات شهر بوشهر در دستور کار قرار دارد

توسعه متوازن محلات شهر بوشهر در دستور کار قرار دارد

بوشهر- رییس‌شورای شهر بوشهر گفت: توسعه متوازن محلات شهر بوشهر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش سه شنبه شب در نشست مردمی اعضای شورا با اهالی کوی خواجه‌ها گفت: در مسیر خدمت‌رسانی هدفمند و متوازن در تمامی محلات تلاش شده و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده‌ایم تا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

وی افزود در بودجه سال آینده اعتبارات خوبی در همین زمینه اختصاص خواهیم داد و رویکرد ما نگاه به محلات با اولویت محلات کم برخوردار است.

نیک روش اجرای گذر مرکز تحقیقات، بازگشایی گذر عمارت ملک و محله خواجه‌ها و پیگیری احداث جاده جدید از پارک ریشهر تا گذر مرکز تحقیقات را از مهمترین اقدامات شورا و شهرداری در راستای بهبود عبور و مرور شهروندان در محلات جنوبی دانست.

وی با اشاره به رویکرد عمرانی شورای ششم در ابتدای ورود خود گفت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های شورا بود که در ۲ سال بخش اعظم این پروژه‌ها به بهره برداری و تعیین تکلیف شد.

رئیس شورا افزود اجرای گذر ۴۵ متری شهید گرد، تکمیل و بهره برداری تقاطع سردار شهید سلیمانی، افتتاح چرخ و فلک و تعیین سرمایه گذار فانوس دریایی و عمارت بیلیارد از مهمترین اقدامات شورا و شهرداری در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود.

نیک روش خاطر نشان کرد: برای مرکز استان زیبا نیست که کوچه خاکی در آن باشد از همین رو در ۲ سال گذشته اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان جهت آسفالت کوچه و معابر شهر اختصاص داده شد و با فعال شدن کارخانه آسفالت توانستیم ۹۰ درصد کوچه و معابر آسفالت کنیم که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تمامی کوچه‌های خاکی در منطقه یک آسفالت و در منطقه دو نیز تمام کوچه‌های خاکی در طرح تفصیلی آسفالت خواهند شد و از سال آینده پروژه روکش آسفالت معابر و خیابان‌های شروع می‌شود.

نیک روش توجه ویژه به توسعه فضای سبز شهری با اجرای پارک‌های در دست اجرا در جهت رسیدن به استانداردهای ملی، جمع آوری سگ‌های بلا صاحب و فعال شده کمپ نگهداری سگ‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی به صورت متوازن در هر ۲ بخش شهر و اختصاص ۹۰ میلیارد تومان جهت بازگشایی معابر در دو سال گذشته از دیگر اقدامات شورا و شهرداری برشمرد.

وی گفت: در بودجه سال آینده شهرداری اعتبارات خوبی جهت محلات کم برخوردار شهر اختصاص می‌دهیم و روند تخصیص بودجه متوازن و عادلانه خواهد بود.

کد خبر 5965323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha