۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۴

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مخاطب جشنواره «رشد آموز» اصفهان معلمان و دانش‌آموزان هستند

مخاطب جشنواره «رشد آموز» اصفهان معلمان و دانش‌آموزان هستند

اصفهان-معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: همه دانش‌آموزان و معلمان استان اصفهان، مخاطب این جشنواره هستند و تاکنون بیش از ۱۰۰۰ اثر در محورهای گوناگون دریافت شده است.

وجیه فاضل در خصوص برگزاری جشنواره «رشد آموز» در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با عنایت به ظرفیت بسیار مطلوب مجلات رشد و خلاقیت و توانمندی دانش‌آموزان و معلمان دوره‌های آموزشی ابتدایی و متوسطه، از آبان‌ماه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، جشنواره «رشد آموز» را برگزار کرده است.

وی ادامه داد: از اهداف برگزاری این جشنواره می‌توان به ترویج فرهنگ مطالعه و مجله خوانی، شناسایی توانمندی‌های دانش‌آموزان و معلمان و بروز استعدادهای آنان کسب مهارت در زمینه‌های مختلف و ایجاد رقابتی سالم و متنوع با محوریت فرهنگ مطالعه اشاره کرد.

فاضل اذعان داشت: همه دانش‌آموزان و معلمان استان اصفهان، مخاطب این جشنواره هستند و تاکنون بیش از ۱۰۰۰ اثر در محورهای گوناگون دریافت و وارد مرحله داوری شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: باوجود اینکه این جشنواره از سوی معاونت آموزش ابتدایی استان و ویژه دانش‌آموزان و معلمان استان اصفهان برنامه‌ریزی و اجرا شده است، سایر استان‌ها از جمله تهران، اراک و اردبیل و گیلان نیز آثار خود را برای جشنواره ارسال کرده‌اند و ما ضمن قدردانی از زحمات همکاران خود در استان‌های مذکور، آثار آنان را در مرحله داوری بررسی خواهیم کرد.

کد خبر 5966040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha