مبارزان قسام ۱۰ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندند

مبارزان قسام ۱۰ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندند

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کردند که طی یک عملیات، ۱۰ نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کردند که مبارزان این گردان‌ها در خیابان «حسنین» محله شجاعیه موفق شده‌اند پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را با بمب‌های قوی هدف قرار بدهند و دست‌کم ۱۰ نظامی ارتش این رژیم را به هلاکت برسانند.

علاوه بر این مبارزان قسام موفق شدند که ۴ تانک مرکاوا و ۴ نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه شیخ رضوان شهر غزه با راکت «یاسین ۱۰۵» هدف قرار بدهند.

همچنین یک تانک مرکاوای دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه الزیتون واقع در شرق شهر غزه با راکت یاسین ۱۰۵ از سوی مبارزان قسام هدف قرار گرفت.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کردند که مبارزان این گردان‌ها صبح امروز در محور الزیتون و شجاعیه در شرق غزه و در منطقه شیخ رضوان در غرب غزه به شدت با نظامیان صهیونیست درگیر شده‌اند.

علاوه بر این گردان‌های قدس از حمله موشکی به موضع نظامی «صوفا» و استحکامات و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف این موضع خبر دادند.

گردان‌های مقاومت ملی نیز اعلام کردند که نیروهای «شهید عمر القاسم» منطقه اشغالی «کیسوفیم» را موشک‌باران کرده‌اند.

کد خبر 5966660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha