گردان‌های قسام پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند

گردان‌های قسام پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند

مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) با پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی در محله شیخ رضوان درگیر شدند و آنان را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مبارزان قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در محله شیخ رضوان غزه، پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را که در یکی از خانه‌ها سنگر گرفته بودند با گلوله ضدسنگر «تی بی جی» هدف قرار دادند و با شمار دیگری از نظامیان صهیونیست نیز به صورت تن‌به‌تن درگیر شدند.

گردان‌های قسام اعلام کرد که یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در شجاعیه در شرق غزه، ۲ تانک مرکاوای دیگر و ۴ نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال خان‌یونس و ۲ تانک مرکاوای دیگر را در شرق این شهر با راکت «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده است.

از سوی دیگر گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی و یک بولدوزر «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی را در جبالیا و بیت لاهیا با گلوله «آر پی جی» هدف قرار داده است.

علاوه بر این تجمع نظامیان صهیونیست و جنگ‌افزارهای آن‌ها در شرق محله زیتون، نتساریم و شرق استان مرکزی غزه نیز از سوی گردان‌های قدس با خمپاره هدف گرفته شد.

تک‌تیراندازان گردان‌های قدس نیز یک نظامی صهیونیست را در محله شیخ رضوان در غرب شهر غزه هدف قرار دادند.

کد خبر 5966921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha