۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خبرداد؛

تکرار انتخابات هیات بدنسازی آذربایجان شرقی در صورت تایید تخلف

تکرار انتخابات هیات بدنسازی آذربایجان شرقی در صورت تایید تخلف

تبریز- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: در صورت تأیید تخلفات در مجمع انتخابات هیات بدنسازی استان، این انتخابات ابطال و دوباره برگزار می‌شود.

حبیب ستوده نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به شکایت یکی از نامزدها و ادعای تخلف در مجمع انتخاباتی هیأت بدنسازی آذربایجان شرقی، افزود: نامه‌ای از دفتر مشترک امور فدراسیون‌ها دریافت کردیم که در هفت بند به این تخلفات اشاره شده است.

مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: اگر این تخلفات تأیید شود دوباره کارهای برگزاری مجدد انتخابات این هیأت را انجام خواهیم داد.

ستوده نژاد اذعان داشت: در مجمع انتخاباتی هیأت بدنسازی آذربایجان شرقی که اسفندماه گذشته انجام شد مقصود نبیل پور در دور اول ١٥ رأی و سعید رونقی ٩ رأی به دست آوردند اما در دور دوم از مجموع ٢٩ رونقی هشت رأی به دست آورد و نبیل پور ٢١ رأی کسب کرده و به عنوان رئیس هیأت انتخاب شد.

گفتنی است، در مجمع انتخاباتی هیأت بدنسازی استان، اعتراض یکی از کاندیداها به نتیجه انتخابات جو را متشنج کرده و موجب بروز درگیری شد و در نامه دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، تخلفات مجمع انتخاباتی هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان با عنوان عدم رعایت آئین‌نامه هیأت‌های ورزشی در هفت بند ابلاغ شده و خواستار اقدامات مقتضی با قید فوریت با هماهنگی فدراسیون مربوطه و اداره مجامع این اداره کل شده است.

کد خبر 5967178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha