۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱

امام جمعه اردستان:

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک بوده و بالاخره نابود خواهد شد و در صورت طولانی شدن جنگ بین رژیم صهیونیستی و مردم غزه، کسی که ضرر خواهد کرد این رژیم غاصب خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) در دعای خود اعتقاد خالص، عقیده به توحید، ترس از خدا در حال غضب و خشنودی را از خداوند درخواست می‌کند و این سه موضوع نشان دهنده این است که افراد با تقوا دارای این خصوصیات هستند.

وی افزود: حدود هفتاد روز است که از وقوع عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد و در طول این مدت رژیم صهیونیستی با حملات وحشیانه مردمان مظلوم فلسطین و غزه را به خاک و خون کشیدند در حالی که بیش از ۱۸ هزار نفر از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیدند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: آمریکا قطعنامه شورای امنیت را از آن جهت که به ضرر رژیم صهیونیستی بود نپذیرفت چرا که قصد دارد حمایت‌های خود از این رژیم غاصب را همچنان ادامه دهد اما نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک بوده و بالاخره نابود خواهد شد.

دهشیری ادامه داد: بیداری ملت‌ها برای پی بردن به خوی وحشی‌گری صهیونیست‌ها و حامیان اصلی‌آن‌ها یعنی آمریکا است و مسلمانان نفرت خود را از آمریکا و حامیان رژیم صهیونیستی که مردم غزه را به خاک و خون کشیده‌اند، ابراز می‌کنند.

وی یادآور شد: در صورت طولانی شدن جنگ بین رژیم صهیونیستی و مردم غزه، کسی که ضرر خواهد کرد این رژیم غاصب خواهد بود چرا که حیثیت خود را در دنیا از دست داده است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: اخیراً در کشور اختلاس یک شرکت چای با مبلغ حدود سه میلیارد دلار کشف شده که این مبالغ در حقیقت از بیت المال است که اختلاس شده و این یک خبر تلخ برای مردم ایران است.

دهشیری با اشاره به حمله به یک پاسگاه در استان سیستان و بلوچستان و شهادت تعدادی از نیروهای فراجا، بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون شهدا، جانبازان و اسیران بسیاری تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است به همین دلیل مسؤولان باید در این راستا بیدار بوده و منویات رهبر انقلاب را مورد توجه قرار دهند که بارها تاکید کرده بودند باید ریشه فساد زده شود.

وی تصریح کرد: در آستانه شهادت شهید مفتح در ۲۷ آذر ۵۸ هستیم که توسط گروه فرقان به شهادت رسید، این فرد یک شخصیت مخلص، باتقوا و ارزنده‌ای در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه داشت به همین دلیل روز شهادت ایشان، روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است.

کد خبر 5967408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha