۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۲

شهر معمولان میزبان ۳ شهید گمنام شد

شهر معمولان میزبان ۳ شهید گمنام شد

پلدختر- پیکر سه شهید گمنام در میان استقبال باشکوه مردم معمولان، وارد این شهر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هم‌زمان با ایام سوگواری فاطمیه و در آستانه سالروز شهادت مظلومانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) کاروان لاله‌های فاطمی حامل پیکر سه شهید گمنام در میان استقبال وصف‌ناشدنی مردم ولایت‌مدار معمولان وارد این شهر شد.

ظهر جمعه معمولان با عطر و بوی حضور لاله‌های فاطمی حال و هوای دیگری داشت، شهدای بی‌نام‌ونشانی که گمنامی را از مادرشان بی‌بی دوعالم فاطمه زهرا (س) به ارث برده‌اند، میهمان شهر شهیدپرور این شهر بودند.

دهه هشتادی و نودی‌ها در کنار بزرگ‌ترها از زن و مرد از ساعت‌های اولیه صبح جمعه در جای‌جای این شهر شهیدپرور و انقلابی در کنار امام‌جمعه، سرپرست فرمانداری، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، به انتظار قدوم کاروان لاله‌های فاطمی نشستند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم هم‌زمان با ایام سوگواری بی‌بی دوعالم در مظلومیت لاله‌های فاطمی با نوحه‌سرایی و سینه‌زنی درحالی‌که اشک مجال شأن نمی‌داد از کاروان بهشت استقبال، آنها را در آغوش کشیده و با مادران شهدا هم ناله شدند.

مردم معمولان با در دست‌داشتن تمثال امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهید والامقام حاج‌قاسم سلیمانی و عکس فرزندان شهید خود و افتخارآفرینان این آب‌وخاک بار دیگر با امام راحل و رهبری و شهدای والامقام میثاق بستند که هرگز راه شهدا را گم نخواهند کرد.

کد خبر 5967485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha