ایستادگی نیروهای مقاومت مقابل عناصر صهیونیست در کرانه باختری

ایستادگی نیروهای مقاومت مقابل عناصر صهیونیست در کرانه باختری

حمله نظامیان صهیونیست به بخش های مختلف کرانه باختری که طی بامداد امروز رخ داد با مقاومت نیروهای فلسطینی در این منطقه رو به رو شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نیروهای مقاومت فلسطین در شهر طولکرم با عناصر اشغالگر که به این شهر یورش بردند درگیر شده و به صورت گسترده به سمت آن‌ها شلیک کردند.

منابع آگاه در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کردند که نیروهای مقاومت فلسطین در نابلس با شلیک گسترده گلوله نظامیان صهیونیست در این شهر را هدف قرار دادند.

سامر خویره یک خبرنگار عرب زبان تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست سعی کردند سه تن از نیروهای مقاومت در نابلس را طی یک حمله موشکی با استفاده از یک پهپاد ترور کنند که در نهایت نتوانستند به نیت شوم خود برسند.

درگیری رزمندگان فلسطینی با عناصر متجاوز به اردوگاه بلاطه نابلس نیز کشیده شد به طوری که تجهیزات اشغالگران در این منطقه با پرتاب چندین نارنجک هدف قرار گرفت.

نظامیان صهیونیست طی ساعت‌های گذشته به شهر طولکرم، منطقه الخضر واقع در غرب شهر بیت لحم و اردوگاه عقبه جبر واقع در جنوب غرب شهر اریحا حمله کردند. این عناصر به منازل مسکونی شهروندان فلسطینی در خیابان عمان واقع در نابلس نیز حمله کردند.

این حمله اشغالگران به همراه تجهیزات نظامی به نابلس صورت گرفت. اردوگاه بلاطه واقع در شرق نابلس نیز شاهد یورش گسترده این نظامیان صهیونیست بود و یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله این متجاوزان در اردوگاه بلاطه زخمی شد.

باشگاه اسرای فلسطین روز گذشته اعلام کرد شمار کلی بازداشت شدگان در کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۴۴۲۰ نفر افزایش یافته است.

کد خبر 5967795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha