۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۹:۵۷

با صدور بیانیه‌ای؛

بنیاد حفظ آثار شهادت نیروهای فراجا در راسک را تسلیت گفت

بنیاد حفظ آثار شهادت نیروهای فراجا در راسک را تسلیت گفت

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای شهادت ۱۲ نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی در پی حمله گروه تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای شهادت ۱۲ نفر از کارکنان جان بر کف فرماندهی انتظامی در پی حمله گروه تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک را تبریک و تسلیت گفت.

در متن این بیانیه آمده است:

تردیدی نیست باب شهادت و نیل به قله‌های افتخار و جاودانگی همواره در برابر نیروهای مسلح و مدافعان استقلال و تمامیت ارضی کشور و آرمان‌ها و دستاوردهای سترگ و تاریخ ساز انقلاب اسلامی گشوده است و این مدال افتخار در هر مقطعی نام فرزندان غیور و مجاهد ملت ایران در سازمان‌های نظامی، انتظامی و امنیتی را برای همیشه ماندگار و الهام بخش می‌سازد.

شهادت تعدادی از کارکنان شجاع، پرتلاش و خدوم انتظامی کشور در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با تشییع شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در جای جای سراسر کشور، که در راستای انجام مأموریت‌های امنیتی و انتظامی رقم خورد ازجمله وقایعی است که ضمن نوید بخشی عاقبت به خیری توأم با شهادت در راه خدا برای نگهبانان مرزهای کشور و امنیت آفرینان جامعه اسلامی، گویای مسئولیت خطیر نیروهای مسلح به ویژه کارکنان جان بر کف فراجا در حفظ و حراست از کیان میهن اسلامی است.

آحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه مرزبانان فرماندهی انتظامی در نقاط مرزی میهن عزیزمان با حضور هوشیارانه و هوشمندانه در عرصه مأموریت‌های خطیر محوله همچون گذشته اجازه نخواهند داد آسیب و تهدیدی به نعمت امنیت و آرامش پایدار و مثال زدنی ایران اسلامی وارد شود.

کد خبر 5967859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha