۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱

نماینده ولی فقیه در مازندران:

وحدت حوزه و دانشگاه راهبرد است

وحدت حوزه و دانشگاه راهبرد است

بهشهر- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه شعار نیست بلکه شعور و راهبرد است، گفت: باید برای تقویت وحدت در جامعه برنامه ریزی و تلاش شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در همایش وحدت حوزه و دانشگاه که در دانشگاه علم و صنعت بهشهر برگزار شد، با اشاره به شکل‌گیری دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه طی دو سال اخیر، اظهار کرد: اینکه مسائل و آسیب‌های مازندران را احصا کنیم کار و مطالعاتی نظری است که بارها انجام شده است و تکرار می‌شود.

وی افزود: دانشگاه و حوزه باید به دنبال مطالبه‌ای بروند تا ببینند چقدر کار علمی شده است و دستگاه‌های اداری هم در راستای دستورالعمل خودشان کار می‌کنند پس حوزه و دانشگاه هستند که با محوریت وحدت باید مطالبه عمل و انجام داشته باشند.

این مسؤول تصریح کرد: وحدت حوزه و دانشگاه برای جامعه مایه خوشحالی است و این ندای وحدت نباید خاموش شود و باید تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه بزرگترین انتقام ما از دنیا وحدت ماست، گفت: سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی دنیا به‌خصوص انگلیس در دو قرن گذشته چقدر برای ایجاد جنگ‌های داخلی، تفرقه و فتنه اختلافات پول خرج کرده‌اند و اوامر خود را در جاهای مختلف با بهانه‌های جنسیتی، قومی، نژادی، مذهبی و غیره نفوذ دادند اما به برکت انقلاب اسلامی وحدت به وجود آمده است.

آیت الله محمدی لائینی عنوان کرد: وحدت بزرگ‌ترین چالش در مقابل استکبار جهانی، سیاست‌های شیطانی ایجاد کرده است.

این مسؤول با اظهار اینکه وحدت باید تقویت شود و به سمت وحدت و انسجام بیشتر پیش برویم، گفت: بهترین پشتوانه و دلگرمی رهبر عزیزمان وحدت است.

کد خبر 5970071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha