۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۴

مدیر شرکت پخش ملی فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه:

۱۰۰ درصد جایگاه‌های سوخت کرمانشاه به مدار توزیع بنزین بازگشتند

۱۰۰ درصد جایگاه‌های سوخت کرمانشاه به مدار توزیع بنزین بازگشتند

کرمانشاه- مدیر شرکت پخش ملی فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: ۱۰۰ درصد جایگاه‌های سوخت کرمانشاه به مدار توزیع بنزین بازگشتند.

پیمان بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سرعت در رفع نواقص ایجاد شده در جایگاه‌های سوخت، اظهار کرد: از روز گذشته که اختلالاتی در سامانه‌های هوشمند سوخت ایجاد شده بود با تلاش کارشناسان مربوطه به تدریج رفع شد.

وی افزود: هم اکنون تمامی جایگاه‌های متصل به سوخت هوشمند به طور ۱۰۰ درصدی به چرخه توزیع بنزین بازگشته که از ۱۳۱ جایگاه پمپ بنزین موجود در استان کرمانشاه پنج جایگاه سیار و ۱۲۶ جایگاه ثابت برای توزیع سوخت بوده‌اند.

مدیر شرکت پخش ملی فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه پنج جایگاه سیار سوخت رسان در ایام اربعین وارد مدار می‌شود بنابراین مشکلی برای آنها ایجاد نشده و از ۱۲۶ جایگاه ثابت نیز هم اکنون ۴۷ باب به صورت آنلاین و ۷۹ باب دیگر به صورت آفلاین و دستی در حال سوخت رسانی هستند.

بهرامی در پایان عنوان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها و تلاش‌هایی که انجام گرفته تا پایان امروز تمامی جایگاه‌ها به صورت آنلاین و به حالت عادی باز گرداننده شوند و خللی در هیچیک از جایگاه‌ها نخواهیم داشت.

کد خبر 5971224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha