۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶

معاون دادگستری اردبیل:

اسناد مسکونی برای اهالی روستای مرتضی‌کندی صادر می‌شود

اسناد مسکونی برای اهالی روستای مرتضی‌کندی صادر می‌شود

اردبیل- معاون قضایی دادگستری استان اردبیل گفت: به همت سازمان ثبت اسناد و املاک و همراهی دادگستری، اسناد مالکیت مسکونی برای روستاها و قشلاقات پارس‌آباد به ویژه روستای مرتضی‌کندی صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف خدادادی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه تعیین تکلیف صدور سند مسکونی و زراعی برای روستاهای محدوده شرکت‌های کشت و صنعت و دامپروری مغان و پارس در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به مشکل چندین ساله روستاها و قشلاقات محدوده ۲ شرکت کشت و صنعت مغان و پارس و متعاقب آن تاکید رییس قوه قضاییه در سفر اخیر به استان و نیز خواست مردم و نماینده ولی فقیه در استان، دستورات ویژه‌ای از جانب رییس کل دادگستری استان برای حل مشکلات این روستاها صادر شد

وی تصریح کرد: پس از بحث و بررسی‌های فراوان و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی نهایتاً مشکل صدور سند مسکونی برای این روستاها مرتفع شد و اهالی روستای مرتضی‌کندی پس از گذراندن مراحل اداری نسبت به اخذ سند مسکونی اقدام می‌کنند که به این صورت برای تمامی روستاهای و قشلاقات مورد نظر نیز سند مسکونی صادر می‌شود.

معاون قضایی دادگستری استان اردبیل گفت: در زمینه اراضی زراعی سه هکتاری و یک هکتاری نیز افراد مستحقی که قبلاً اسامی آنها توسط کمیته پایش ثبت شده، اراضی واگذار و سند صادر می‌شود.

خدادادی با اشاره به مشکل جانمایی که قبلاً صورت گرفته بود و روستاهای هوارکندی و محمدکندی در محدوده ثبت نشده بودند، افزود: با اقدامات صورت گرفته و اتخاذ مصوبات لازم، مشکل جانمایی این روستاها نیز حل شده است.

معاون قضایی دادگستری استان اردبیل بیان کرد: دستگاه قضایی اهتمام جدی برای حل مشکلات مردم دارد و در زمینه این موضوع نیز به جد پیگیر موضوع تا حصول نتیجه است.

کد خبر 5971944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha