۲ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹

مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی قزوین خبر داد؛

پرداخت ۴۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های نیمه تمام کشاورزی

پرداخت ۴۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های نیمه تمام کشاورزی

قزوین- مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی قزوین از پرداخت ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبارات ابلاغی تبصره ۱۸ به طرح‌های نیمه تمام، نیمه فعال و راکد بخش کشاورزی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمدرضا حسینی اظهار کرد: در راستای اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبارات به طرح‌های نیمه تمام، نیمه فعال و راکد بخش کشاورزی پرداخت شد.

وی افزود: این میزان تسهیلات از محل اعتبارات تخصیص داده شده به بخش کشاورزی استان که مبلغ یک هزار و ۳۵۴ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال می‌باشد، پرداخت شده است.

مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی قزوین عنوان کرد: این میزان تسهیلات پرداخت شده در قالب ۱۱ طرح تولیدی کشاورزی در زمینه احداث گلخانه، صنایع تبدیلی و واحد دام و طیور بوده است.

حسینی گفت: همچنین ۲۳ طرح به اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۷۸ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال در دست بررسی توسط بانک‌های عامل می‌باشد که امیدواریم طی دو ماه آینده این تسهیلات نیز پرداخت شود.

وی اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید و اشتغال تاکنون از سوی این سازمان ۳۸ طرح به مبلغ یک هزار و ۹۲۱ میلیارد ۵۴ میلیون ریال در ستاد استانی تبصره ۱۸ برای بخش کشاورزی مصوب و به بانک‌های عامل ارسال شده است.

کد خبر 5973911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha