۳ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۲۴

سرهنگ بهرامی خبر داد؛

دستگیر قاپ زن و زورگیر حرفه ای

دستگیر قاپ زن و زورگیر حرفه ای

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری قاپ زن حرفه‌ای که با استفاده از موتورسیکلت پلاک مخدوش سرقت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری در تشریح این خبر بیان داشت: بیست و ششم آذر ماه عملیات کلانتری ۱۳۲ نبرد در حال گشت زنی در محدوده خیابان "ابوذر" تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش دو سرنشین، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت با استفاده از سلاح سرد به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان بود مراجعه و اقدام به موبایل قاپی کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، اقدام به دستگیری سارقان کردند.

سرهنگ بهرامی ادامه داد: متهمان برای فرار با سلاح سرد به مأموران حمله ور شده که با هوشمندی مأموران ترک نشین موتور سیکلت که موبایل شهروند را به سرقت برده بود، دستگیر و راننده با موتور سیکلت متواری شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری ادامه داد: با اشاره به اینکه در بررسی سوابق بیشتر از متهم در مقر پلیس مشخص شد متهم دارای ۱۰ فقره سابقه سرقت و زورگیری است.

وی ادامه داد: شناسایی مال باختگان و دستگیری متهم متواری در دستور کار کلانتری قرار گرفته و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

* الناز برکاتی

کد خبر 5975243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha