۳ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان:

انبارهای چندمنظوره نگهداری کالا در بندر امام احداث می‌شوند

انبارهای چندمنظوره نگهداری کالا در بندر امام احداث می‌شوند

بندر امام- مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی، انبارهای چند منظوره نگهداری کالا برای افزایش جریان ورود و خروج کالا در بندر امام احداث می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب گرایلو عصر یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به مشارکت و همراهی بخش غیردولتی در اجرای طرح‌های کلان اقتصادی دولت به منظور توسعه روساخت‌های بندری اظهار کرد: انعقاد قرارداد مشارکت در احداث ۲۵ هزار متر مربع انبار سرپوشیده چند منظوره نگهداری کالا در مساحتی نزدیک به چهار هکتار به ارزش یک هزار و ۹۱۴ میلیارد ریال یکی از اهم اقدامات در این راستا است.

وی افزود: با احداث و بهره‌برداری از این روساخت جدید بندری علاوه بر افزایش توان رقابت‌پذیری بندر و توسعه و بهبود سرمایه‌گذاری با توجه به نیاز مشتریان بازار هدف، ۳۵ نفر فرصت اشتغال در حوزه فعالیت‌های بندری ایجاد خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان در ادامه ایجاد ظرفیت به منظور نگهداری انواع کالا و تسریع در جریان ورود و خروج کالا از اهداف این پروژه سرمایه‌گذاری عنوان کرد.

وی یادآور شد: منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با ظرفیت پذیرش ۵۵ میلیون تن کالا در سال، در حاضر از ۹۲۰ هزار متر مربع انبار سرپوشیده برای نگهداری انواع کالا برخوردار است.

کد خبر 5975404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha