۶ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸

امیر صباحی‌فرد:

امنیت پایدار مولفه اساسی در پیشرفت و توسعه کشور است

امنیت پایدار مولفه اساسی در پیشرفت و توسعه کشور است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش بر افزایش توان رزم، تجهیز و ارتقا تسلیحات راداری، پهپادی و موشکی بومی در یگان‌های پدافندی تاکید کرد وگفت: امنیت پایدار مولفه اساسی در پیشرفت و توسعه کشور است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد بر افزایش توان رزم، تجهیز و ارتقا تسلیحات راداری، پهپادی و موشکی بومی در یگان‌های پدافندی تاکید کرد و گفت: امنیت پایدار مولفه اساسی در پیشرفت و توسعه کشور است که کشورمان با داشتن این قابلیت در حال رشد روزافزون است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز چهارشنبه در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق ارتش با اشاره به خودکفایی کشورمان در تولید پهپادهای مجهز با قابلیت‌های مختلف، تصریح کرد: ساخت پهپاد و ریزپرنده‌ها توسط نخبگان کشورمان همگام با تلاش بی‌وقفه و شبانه‎روزی مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی دانشگاهی و نیروهای مسلح، نوید اقتداری بی‌بدیل و آینده‌ای روشن برای کشورمان را می‌دهد.
وی افزود: یقیناً در بستر امنیت است که زمینه‌های رشد، پیشرفت و توسعه در عرصه‌های مختلف عمومی و خصوصی فراهم می‌شود؛ مولف‌های که کشورمان به سبب مجاهدت و خودباوری در این وضعیت مثال‌زدنی قرار گرفته است.
امیر سرتیپ صباحی‌فرد بر افزایش توان رزم، تجهیز و ارتقای تسلیحات راداری، پهپادی و موشکی بومی در یگان‌های پدافندی تاکید کرد و گفت: امنیت پایدار مولفه اساسی در پیشرفت و توسعه کشور است که کشورمان با داشتن این قابلیت در حال رشد روزافزون است.

کد خبر 5978144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha