۶ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳

آمادگی نیروی دریایی برای میزبانی از اردوهای «راهیان پیشرفت»

آمادگی نیروی دریایی برای میزبانی از اردوهای «راهیان پیشرفت»

در نشست مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آمادگی این نیرو برای میزبانی از اردوهای «راهیان پیشرفت» دانشجویی تصریح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، نشست مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با مشاور فرماندهی نیروی دریایی ارتش در رابطه با زمینه سازی برای امکان بازدید اردوهای راهیان پیشرفت از کارخانه‌ها و توانمندی‌های این نیرو با حضور ناخدا حامدی مشاور فرماندهی نیروی دریایی ارتش، ناخدا کاویان مدیر امور اجتماعی نیروی دریایی ارتش، دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر بادپا مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

در این نشست ناخدایکم علیرضا حامدی با معرفی و تبیین ظرفیت های دریا محور و پیشرفت های ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریایی؛ آمادگی این نیرو برای میزبانی از اردوهای «راهیان پیشرفت» در مقاصد پیشرفته این نیرو از قبیل زیردریایی، شناورهای سطحی، هواناوها و پشتیبانی هوایی اعلام کرد.

همچنین عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم نیز ضمن تبیین برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در زمینه کار ویژه «روایت پیشرفت» و فعالیت‌های انجام شده، این مساله را به عنوان یکی از کار ویژه‌های اصلی و اولویت دار دولت معرفی کرد.

وی با تاکید به ضرورت نگاه تخصصی به موضوعات ملی، ایجاد رویکرد تخصصی به اردوهای راهیان پیشرفت را موضوعی حائز اهمیت برشمرد.

کد خبر 5978279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha