۷ دی ۱۴۰۲، ۸:۱۹

مدیرکل ارشاد اردبیل:

هنرمندان ۱۱ استان در مشگین شهر گردهم می آیند

هنرمندان ۱۱ استان در مشگین شهر گردهم می آیند

مشگین شهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان با حضور هنرمندان ۱۱ استان کشور در مشگین شهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رجبی شامگاه چهارشنبه در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان در مشگین شهر اظهار کرد: این هنرمندان از دوم تا پنجم بهمن ماه در مشگین شهر و در دو رشته هنری فیلمسازی و عکاسی آثار خود را در معرض دید علاقمندان و داوران می گذارند.

وی خاطرنشان کرد: این ۱۱ استان شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، لرستان، ایلام، کرمان، زنجان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کردستان و اردبیل هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل بیان کرد: تلاش بر این است تا در مدت سه روز با میزبانی شایسته مشگین شهر هنرمندان با شناخت از ظرفیت های این شهرستان به ویژه در بخش گردشگری بتوانند مبلغ خوب برای عرضه توانمندی های مشگین شهر باشند.

رجبی گفت: مسئولان این شهرستان بر این باورند که باید مشگین شهر به قطب فرهنگی شمالغرب تبدیل شود که با برگزاری چنین جشنواره هایی می توانیم قابلیت های فرهنگی، هنری، اجتماعی و گردشگری مشگین شهر را معرفی کنیم.

وی از فرماندار مشگین شهر به خاطر حمایت از برگزاری این رویداد قدردانی کرد و افزود: امیدواریم همه دست اندرکاران مشگین شهر حرکتی مناسب و شایسته در برگزاری این رویداد داشته باشند تا از طریق رسانه های ملی به ویژه شبکه مستند و شما این رویداد به میدان تبلیغ و معرفی جاذبه های گردشگری این استان تبدیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل به معرفی روستای پریخان مشگین شهر به عنوان روستای منتخب دوستدار کتاب در کشور اشاره و تصریح کرد: در کل کشور ۱۳ روستا به عنوان دوستدار کتاب معرفی شده اند که سهم استان اردبیل دو روستاست.

کد خبر 5978636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha