۸ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱

امام جمعه موقت اهرم:

صدای مظلومیت مردم فلسطین به گوش تمام جهانیان رسانده شود

صدای مظلومیت مردم فلسطین به گوش تمام جهانیان رسانده شود

بوشهر- امام جمعه موقت اهرم گفت: باید با استفاده از همه ابزار صدای مظلومیت مردم فلسطین به گوش تمام جهانیان رسانده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی جمالی در خطبه‌های نماز جمعه شهر اهرم اظهار کرد: امروز نوار غزه و فلسطین اولین و مهمترین مسأله جهان اسلام است که نباید این مورد به فراموشی یا تکراری پنداریم و باید صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش تمام جهانیان رسانید شود.

امام جمعه موقت اهرم تصریح کرد: همه ما از امت اسلامی گلایه مندیم چرا همه ملت‌های حتی غیر مسلمان و در کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا علیه رژیم کودکش صهیونیستی راهپیمایی کنند اما مردم مسلمان در بعضی از کشورهای اسلامی کوتاهی نمایند.

وی ادامه داد: در خصوص مسائل امروز فلسطین اقدام کشورهایی که مردمشان باوجود خباثت دولت‌های آن کشورها در دفاع از فلسطین به خیابان آمدند قابل تجلیل است، مردم آمریکا، مردم فرانسه، انگلستان، ایتالیا، اردن، آلمان به دلیل بیداری عدالت طلبان از ملت فلسطین حمایت کردند.

امام جمعه موقت اهرم یاد آور شد: واقعیت این است که غرب با تمام توان، قدرت و ثروت استکباری و استعماری خود برای به وجود آمدن شعار زن، زندگی و آزادی هدفی سخت دنبال می‌کند با این شعار هست که می‌توانند بدون ماشین جنگی سلطه نرم خود بر تمام کشور غالب کند.

جمالی بیان کرد: ۹ دی روز بزرگی بود و صحنه ماندگاری رقم خورد، این روز ملت شریف ایران در برابر قانون‌شکنان و کسانی که تن به قانون ندادند با هوشمندی ایستادگی کردند، ۹ دی روزی بود که اراده الهی از آستین ملت ایران بیرون آمد و صحنه جامعه و خیابان ما مملو از حضور زنان و مردانی شد که روز بصیرت را ایجاد کرده و پایداری در مسیر ولایت را خلق کردند.

امام جمعه موقت اهرم افزود: روز ۹ دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای امام و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

وی یاد آورد شد: این روز متعلق به یک سلیقه سیاسی خاص نیست بلکه متعلق به ملت بزرگ ایران بود و پیروزی بزرگ ملت ایران نابودی دشمنان اسلام در خارج و فتنه گران و فریب خوردگان در داخل بود.

جمالی امام جمعه موقت اهرم خاطرنشان کرد: جامعه هستیم که زنانش با الگو قرار دادن صدیقه (س)، عفت را به صورت جریان همگانی در زندگی قرار می‌دهند هویت آنها در جامعه در قالب تبعیت از الگوی صدیقه (س) است.

امام جمعه موقت اهرم با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه (س) به جامعه ما با مساله حجاب و عفت هویت داده است بیان گرد: دشمنان ما در مقام هویت‌ستیزی هستند تا هویت را از جامعه بگیرند و با بی هویت کردن آن استقلال از بین ببرند و بر این اجتماع مسلط شوند برای همین با حجاب مبارزه می‌کنند یکی از نکته‌های جنگ روانی دشمن مساله حجاب و مقابله و مبارزه با عفت و حجاب است اگر حجاب از زنان ما گرفته شود جامعه هویت دینی خود را از دست می‌دهد و در آن می‌توان مسلط شد لذا دشمن برای همین با حجاب مبارزه می‌کند.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت جهانی و بین المللی و ضد تروریسم و حامی مظلومان بود که با بندگی و تعبد، تواضع و بردباری، و تلاش و جهادی، استکبار ستیزی را دنبال می‌کرد.

جمالی افزود: ولایت مداری، اخلاص، ایثار و فداکاری، عقلانیت، تدبیر و شجاعت در حاج قاسم موج می‌زد شهادت وی قیامتی برپا کرد و به جان دشمن آتش زد. او بحق مالک اشتر ولایت بود.

امام جمعه موقت اهرم اضافه کرد: در عظمت حاج قاسم همین بس که رهبر حکیم و فرزانه فرمودند من یاد شهید حاج قاسم سلیمانی عزیزمان را هرگز فراموش نمی‌کنم و از ایشان به عنوان یک مکتب یاد کردند.

کد خبر 5979555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha