۹ دی ۱۴۰۲، ۹:۵۴

هفته پانزدهم لیگ بیست‌وسوم؛

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان/ باز هم تغییر به دلیل محرومیت

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان/ باز هم تغییر به دلیل محرومیت

کادر فنی استقلال تهران در هفته پایانی نیم فصل اول به دلیل محرومیت یکی از بازیکنان دست به تغییرات خواهد زد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ بیست‌وسوم کادر فنی باز هم با مصدومیت و محرومیت بازیکنان خود روبه‌رو است و این موضوع باعث می‌شود تا سرمربی آبی‌های پایتخت باز هم دست به تغییرات بزند.

سید ابوالفضل جلالی مدافع چپ استقلال در دیدار هفته چهاردهم این تیم مقابل گل گهر سیرجان با دریافت کارت زرد (۴ کارته) شد و دیدار امروز تیمش مقابل پیکان را از دست داد. این موضوع باعث خواهد شد تا جعفر سلمانی در این دیدار جانشین او شود.

ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند هم که مصدومان آبی پوشان بودند در تمرینات گروهی حضور داشتند. این دو مدافع استقلال با توجه به شرایط و مصدومیتی که دارند بعید به نظر می‌رسد کادر فنی آبی‌های پایتخت از آنها در ترکیب خود استفاده کنند. سلیمی و مرادمند پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت از شروع نیم فصل دوم می‌توانند استقلال را همراهی کنند.

با توجه به شرایط شاگردان نکونام، استقلال بازی را با ترکیب احتمالی زیر آغاز خواهد کرد:

سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امید حامدی فر، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پیکان امروز ۹ (دی‌ماه) در هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5979935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      0 3
      خدا تیم تاج از دست جناب حسینی نجات بده با این خروجها و واکنش های ناشیانه آدم نمی‌فهمه میشه یعنی دروازبان تیم ملی توپیو که راحت با دست میشه دفع کرد حداقلش!!چرا با سر عکس العمل نشون داد خوب بود ،باز داره پر ایراد میشه .یک ساعت بیشتر تمرین کردن که نمی‌کشه کسیو