۹ دی ۱۴۰۲، ۹:۲۵

صبح امروز انجام شد؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی از شهرک نهضت ملی مسکن در اردبیل

بازدید وزیر راه و شهرسازی از شهرک نهضت ملی مسکن در اردبیل

اردبیل- وزیر راه و شهرسازی بعد از ورود به اردبیل از پروژه شهید سلیمانی به عنوان بزرگترین سایت نهضت ملی مسکن در کشور، در اردبیل بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه در جریان این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل، اظهار کرد: در برنامه چهار ساله قرار است در این استان ۷۹ هزار و ۱۲۳ واحد مسکن احداث و تحویل مردم شود.

محبوب حیدری تصریح کرد: ۱۲۰ هزار نفر در استان اردبیل ثبت‌نام کرده بودند که ۴۱ هزار نفر تأیید نهایی شده و واریز وجه از سوی ۲۸ هزار و ۸۵۷ نفر به مبلغ ۴۰ میلیون و بیشتر انجام شده است.

وی گفت: تاکنون برای ۲۱ هزار نفر از متقاضیان تخصیص پروژه انجام شده و تأمین زمین نیز برای این متقاضیان به همراه عقد قرارداد به انجام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: ۱۶ هزار واحد در مرحله اجرای فنداسیون است و در کل برای ۲۴ هزار متقاضی تأمین زمین شده و همچنان با کمبود زمین برای چهار هزار واحد در شهرهای اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر روبه‌رو هستیم.

حیدری به آغاز عملیات احداث سایت شهید سلیمانی به عنوان بزرگترین سایت نهضت ملی مسکن در کشور، در اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: این سایت در فضای ۶۴۵ هکتاری از چهار ماه پیش با ایجاد زیرساخت‌های اولیه آغاز شده و هم اکنون با پیشرفت مناسبی در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این سایت ۱۲ پیمانکار مشغول فعالیت هستند تا احداث ۱۴ هزار و ۹۶۰ واحد را انجام دهند.

حیدری اضافه کرد: در چهار ماه اخیر فنداسیون ۱۰ هزار واحد در این سایت ریخته شده و در مدت ۲ سال قرار است پروژه‌ها اجرایی و عملیاتی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در کنار نظارت نظام مهندسی، تعدادی از همکاران ما نیز بر این پروژه‌ها نظارت دارند تا در مجموع در این سایت ۱۶ هزار واحد مسکن احداث و تحویل متقاضیان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از سایت نهضت ملی مسکن شهید سلیمانی از فازهای مختلف آن دیدن کرده و بر ضرورت تکمیل سریع این پروژه تاکید کرد.

کد خبر 5979938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha