۹ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۵۸

معاون صنایع عمومی وزارت صمت:

۴۱ درصد از سهم اشتغال‌زایی کشور مربوط به بخش صنعت است

۴۱ درصد از سهم اشتغال‌زایی کشور مربوط به بخش صنعت است

شیراز - معاون صنایع عمومی وزارت صمت پیشرفت سهم صنایع کشور در اشتغالزایی را نتیجه تلاش صنعتگران دانست و گفت: با تلاش جامعه صنعتی برای نخستین بار ۴۱درصد از سهم اشتغال کشور به صنعت اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی برادران در سفر یک روزه خود و هیأت همراهش به استان فارس ظهر شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی فارس با مثبت ارزیابی کردن روند توسعه صنایع استان گفت: پیشرفت جایگاه اشتغالزایی صنایع در کل کشور توسط رئیس دولت در حال پیگیری بوده است و امیدواریم ثمرات آن را خانواده‌ها ببینند.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت وضعیت اشتغالزایی صنایع کشور را در ماه‌های اخیر مثبت ارزیابی کرد و با بیان اینکه صنعت کشور توانسته سهمی نزدیک به ۴۱ درصد از اشتغال کشور را کسب کند گفت: در پی بهبود وضعیت صنایع کشور هستیم.

برادران گفت: در ۹ ماه اول سال جاری ۳۷۰ هزار شغل جدید و خالص به همت جامعه صنعتی کشور ایجاد شده و اشتغالزایی در صنایع کشور به ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر رسیده که حدود ۴۱ درصد اشتغالزایی کل کشور را شامل می‌شود.

بازدید از واحدهای مختلف صنعتی استان فارس و جویا شدن مشکلات آنها و نشست تخصصی با فعالان صنعتی استان فارس از دیگر برنامه‌های معاون صنایع عمومی وزارت صمت در سفر به فارس بود.

کد خبر 5980467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha