۹ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۲۷

فرماندار پارس آباد:

۴۰۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات در پارس‌آباد همکاری می‌کنند

۴۰۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات در پارس‌آباد همکاری می‌کنند

پارس‌آباد - فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: همزمان با برگزاری انتخابات در شهرستان پارس آباد ۴ هزار نفر برای اجرای این روند همکاری می‌کنند.

جابر جهان بین در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۴ هزار نفر در شهرستان پارس آباد اجرا٬ نظارت و بازرسی انتخابات را بر عهده‌دارند.

رئیس مرکز حوزه انتخابی شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از پیش بینی ۲۷۶ شعبه اخذ رای در سطح سه شهرستان خبر داد و گفت: ۱۸۳ شعبه ثابت و ۹۳ شعبه اخذ رای سیار خواهد بود.

جهان بین از پیش بینی ۱۳۹ شعبه در شهرستان پارس آباد خبر داد و افزود: ۱۲۰ شعبه از این شعبات ثابت و ۱۹ شعبه سیار خواهد بود.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد ادامه داد: نزدیک به ۴ هزار نفر در قالب عوامل هیات‌های اجرایی، هیات‌های نظارت و نیروهای انتظامی و هیئت های بازرسی در امر برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان پارس آباد همکاری خواهند نمود.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه از نظر امکانات و تجهیزات، آمادگی کامل برای برگزاری مطلوب انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را داریم، از همکاری شایسته همه مدیران دستگاههای اجرایی و ادارات قدردانی کرد.

کد خبر 5980671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha